۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۵

امیریل ارجمند به مهر خبر داد:

خوانندگی تیتراژ "معمای شاه" با عقیلی/ حال پدرم خوب است

خوانندگی تیتراژ "معمای شاه" با عقیلی/ حال پدرم خوب است

امیریل ارجمند به همراهی سالار عقیلی تیتراژ سریال تلویزیونی "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی را می خواند.

امیریل ارجمند بازیگر، آهنگساز و خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قرارست تیتراژ سریال تلویزیونی "معمای شاه" به کارگردانی محمدرضا ورزی را به همراه سالار عقیلی بخوانم.

وی ادامه داد: همچنین به تازگی پیشنهاد بازی در جدیدترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی با نام "اشباح" به من شده ولی هنوز حضورم در این فیلم سینمایی قطعی نیست. البته در کنار حرفه بازیگری، این روزها بیشتر درگیر فعالیت های موسیقایی نیز هستم.

بازیگر فیلم سینمایی "خودزنی" درباره فعالیت‌های موسیقایی‌اش اینگونه توضیح داد: به زودی دو آلبوم موسیقی با نام "شب‌های ترانه 1 و 2" با تنظیم فرزاد آذر و آهنگسازی و خوانندگی من به بازار می‌آید. آلبوم اول شامل 8 قطعه و آلبوم دوم 9 قطعه موسیقی است که برخی از ترانه‌های آن توسط من و تعدادی نیز توسط پدرم (داریوش ارجمند) سروده شده است.

وی درباره سبک آهنگسازی و خوانندگی آلبوم "شب‌های ترانه" گفت: ترانه‌ها و موسیقی این آلبوم‌ها به سبک و سیاق خودم است و ترجیح می‌دهم آن چه را که در موسیقی دوست دارم، انجام دهم و بازار برایم دغدغه نیست.

ارجمند درباره فعالیت‌های هنری خود در زمینه بازیگری گفت: پیشنهاد بازی در یک فیلم را دارم که به شیعه‌کشی که این روزها در کشورهای مختلف باب شده است، می‌پردازد. البته نگارش فیلمنامه این کار هنوز تمام نشده است.

بازیگر فیلم سینمایی "شکارچی شنبه" ادامه داد: این روزها علاوه بر فعالیت در حوزه موسیقی و بازیگری، سه‌شنبه شب‌ها در رادیو جوان به عنوان گوینده فعالیت دارم.

ارجمند در پایان با اشاره به وضعیت جسمانی پدرش که به تازگی تحت جراحی قرار گرفته است، گفت: هفته گذشته چشم پدرم به دلیل ضایعه آب مروارید تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه وضعیت جسمانی او رو به بهبود است.

کد خبر 2177249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha