۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

حبیبی:

پروژه های سرمایه گذاری در شهر آبگرم باید تقویت شود

پروژه های سرمایه گذاری در شهر آبگرم باید تقویت شود

آبگرم- خبرگزاری مهر: معاون امور عمراني استانداری قزوین گفت: در صورت تقویت سرمایه گذاری در شهر آبگرم می توان زمینه اشتغال جوانان منطقه را در این منطقه فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در آئین معارفه شهردار جدید شهر آبگرم اظهارداشت: فعال شدن پروژه سرمايه گذاري شهر آبگرم رونق اقتصادي و اشتغال پایدار منطقه را به همراه دارد.

معاون امور عمراني استاندار قزوين گفت: اگر به دنبال رونق کسب و کار و ایجاد شغل برای جوانان شهر هستیم بايد پروژه هاي سرمايه گذاري در اين شهر را محقق كنيم تا زمينه اشتغال پایدار در آبگرم فراهم شود.

وي توجه به سیمای شهری و زیبا سازی را از اولويت های مهم شهردار جديد آبگرم دانست و تصریح کرد: متاسفانه شهر آبگرم از لحاظ منظر شهری هنوز چهره واقعی خود را پيدا نكرده است.

حبيبي یادآورشد: نداشتن سیمای شهری مناسب موجب کم شدن روحیه نشاط شهروندی در مردم می شود لذا این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

این مسئول همچنين احداث دوپارک محله ای در دو محله  آبگرم را مورد تاكيد قرار داد و گفت: استانداری نیز در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز برای احداث اين پارك اقدامات ويژه اي انجام خواهد داد.

معاون امور عمراني استاندار قزوین در ادامه با اشاره به تغيير مديريت ها در نظام مقدس جمهوري اسلامي بيان کرد: رفتار و کردار افراد بیانگر شخصیت آنهاست لذا در دوران مسئولیت باید ضمن داشتن اخلاق حسنه با تلاش شبانه روزی به مردم خدمت کرد.

وي تاكيد كرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه مهم مسئولان خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم است و این کار تا آخرین روز مسئولیت باید تداوم داشته باشد.

در این مراسم فرشاد محمد حسینی به عنوان شهردار جدید آبگرم به طور رسمی معرفی شد.


 

کد خبر 2177586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha