۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۴۹

پیروزی تیم ملی بانوان روسیه برابر منتخب باشگاه‌های ایران

پیروزی تیم ملی بانوان روسیه برابر منتخب باشگاه‌های ایران

دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال روسیه و تیم منتخب باشگاه‌های بانوان ایران با برتری تیم ملی روسیه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار تدارکاتی دو تیم منتخب فوتسال باشگاه‌های ایران و تیم ملی روسیه بعدازظهر امروز دوشنبه در سالن فوتسال دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2  بر صفر به سود تیم ملی روسیه به پایان رسید.

فریده شجاعی نایب رئیس سوم فدراسیون در امور بانوان به همراه بشری معاون و کارشناس مسئول تربیت بدنی و نجاتی معاونت ورزش بانوان این بازی را از نزدیک تماشا کردند. حدود 50 تماشاگر این بازی را از نزدیک نظاره کردند.

سرمربیگری تیم منتخب باشگاه‌های فوتسال بانوان ایران بر عهده شهناز یاری است. وی پس از پایان این مسابقه گفت: با توجه به برگزاری دو اردوی تدارکاتی که یک اردوی 4 روزه و یک اردوی 5 روزه بود، عملکرد بازیکنانم خوب بود. این تیم نیاز به کسب تجربه دارد و زمان زیادی می‌خواهد تا در برابر تیم قدرتمندی چون روسیه پیروز میدان باشد.

وی در ادامه گفت: بازیکنانم موقعیت‌های خود را از دست دادند اما در مجموع خوب بودند. ما با هدف اینکه پشتوانه تیم‌های ملی را بسازیم باید بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی زیادی را در پیش رو داشته باشیم تا تیم ملی بزرگسالان از لحاظ پشتوانه هیچ مشکلی نداشته باشد. برنامه خود را به شجاعی رئیس کمیته بانوان خواهم داد تا با اجرای آن حداقل آینده تیم ملی فوتسال تا 12 سال تامین باشد. جوانگرایی برای تیم ملی نیز  از دیگر اهداف ما برای موفقیت تیم ملی فوتسال است.

همچنین یوگنی کوزمین سرمربی تیم ملی روسیه درباره دیدار تمیش برابر منتخب باشگاه‌های فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران در مسیر رشد قرار دارد و این امر نشان می دهد که  ایران  برای موفقیت هر چه بیشتر تمام تلاش خود را می‌کند. تیم دوم ایران یا بهتر بگویم تیم منتخب باشگاه‌های فوتسال خیلی خوب بازی کردند ولی از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرده اند. احساس می‌کنیم  بازیکنان این تیم  بازی کردن فوتسال را به خوبی بلد بوده و آن را اجرا می‌کردند که همین امر باعث شد تا در برابر ما قدرتمند و خوب ظاهر شوند.

فردا سه شنبه تیم ملی فوتسال بانوان روسیه با تیم ملی اصلی بانوان ایران دیداری را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 2177738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha