۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

کوین دورانت ستاره نجات اوکلاهما/ ممفیس در خانه کلیپرز برنده شد

کوین دورانت ستاره نجات اوکلاهما/ ممفیس در خانه کلیپرز برنده شد

کوین دورانت ستاره تیم اوکلاهما سیتی با درخشش فوق‌العاده خود برابر دنور زمینه‌های برد این تیم را در یک دیدار جذاب فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای بامداد امروز سه شنبه مسابقات بسکتبال NBA تیم اوکلاهما سیتی در حضور 18 هزار و 203 تماشاگر سالن "چساپیک انرجی" این شهر پذیرای دنور ناگتس بود که در پایان این بازی مهیج به پیروزی 115 بر 113 دست یافت.

"کوین دورانت" فوروارد ملی‌پوش تیم اوکلاهما در این بازی با کسب 38 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس گل ستاره میدان بود و تیمش را از کمند حریف سختکوش خود نجات داد. "راسل وستبروک" هم با کسب 30 امتیاز و 12 ریباند دیگر بازیکن موثر اوکلاهما بود. در آنسوی میدان "تای لاوسون" با کسب 29 امتیاز بهتر از سایرین ظاهر شد.

دالاس موریکس هم در جدال با فیلادلفیا سونی سیکسرز 97 بر 94 برنده شد. "مونتا الیس" با 24 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن تیم دالاس بود. "درک نوویتسکی" و "شان ماریون" نیز هر کدام 20 امتیاز به دست آوردند. در تیم فیلادلفیا هم "اوان تارنر" با کسب 26 امتیاز بهتر از دیگر هم تیمی‌هایش ظاهر شد. از این بازی 19 هزار و 790 نفر در سالن "امریکن ایرلاین سنتر" شهر دالاس دیدن کردند.

تیم ممفیس نیز در خانه لس آنجلس کلیپرز پیروزی 106 بر 102 را رقم زد. "زاچ راندولف" در این بازی 26 امتیاز و 15 ریباند برای گریزلیز کسب کرد و ستاره تیمش بود. "مارک گاسول" هم با کسب 23 امتیاز، 9 ریباند و 8 پاس گل شب خوبی را سپری کرد. در تیم کلیپرز که از حمایت 19 هزار و 60 طرفدار خود در سالن "استپلس سنتر" برخوردار بود "بلیک گریفین" با کسب 23 امتیاز خوش درخشید.

در سایر بازی‌های بامداد امروز این نتایج حاصل آمد:

* شیکاگو بولز 86 - شارلوت بابکتس 81

* یوتا جاز 87 - گلدن استیت وریرز 98

* بروکلین نتز 98 - پورتلند بلیزر 108

کد خبر 2177972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha