۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

مدیرعامل پرسپولیس خبر داد:

هزینه 200 هزار یورویی برای بازی با میلان/ قیمت بلیت‌ها نامشخص است

هزینه 200 هزار یورویی برای بازی با میلان/ قیمت بلیت‌ها نامشخص است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کل هزینه حضور باشگاه میلان در تهران را 200 هزار یورو دانست که توسط حامی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در جمع خبرنگاران در خصوص هزینه حضور تیم میلان در تهران گفت: صفر تا 100 سفر میلان به تهران حدود 200 هزار یورو می‌شود که بخشی از این پول به مسائل خیریه از جمله حمایت از کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امیدوار است با حمایت مردم و رسانه‎ها، اسپانسری که تمام هزینه های این بازی را متقبل شده ضرر نکند تا در فعالیت های بعدی هم در عرصه ورزش حضور داشته باشد، افزود: بخشی از این پول مستقیما به موسسه خیریه میلان واریز می‌شود و مابقی پول صرف هواپیما، ترانسفر تیم میلان به رم و سپس تهران و هزینه‌های اقامت و برگشت این تیم خواهد شد. ضمن اینکه هر بازیکن پیشکسوت میلان هم حدود 2-3 هزار یورو دریافت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما این هزینه را انجام می‌دهیم و قرار است یک شب کل پیشکسوتان پرسپولیس و تیم میلان در هتل اقامت داشته و با همدیگر دیدار کنند و شام بخورند که همه اینها به خاطر ایجاد شادی و نشاط بیشتر است.

رویانیان در مورد اینکه آیا بلیت این بازی گران‌تر از مسابقات لیگ خواهد بود، گفت: هنوز تصمیمی برای گران شدن بلیت این بازی نگرفته‌ایم و در آینده در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

کد خبر 2178333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha