۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۸:۵۷

حسین پور:

زادگاه وزیر کشور نباید به مدیری ناهمسو با دولت سپرده شود

زادگاه وزیر کشور نباید به مدیری ناهمسو با دولت سپرده شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: شهر و زادگاه وزیر کشور نباید به یک مدیر معزول و ناهمسو با دولت سپرده شود.

اسماعیل حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از انتصاب احتمالی فرماندار معزول یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان شیروان انتقاد کرد.

این عضو شورای شهر شیروان ضمن ابراز تأسف از دخالت‌های افراد غیرمسئول در حوزه تصمیم‌گیری‌ها گفت: متأسفانه فردی ناکارآمد و ناهمسو با دولت و ناهمراه با مردم که به علت ناتوانی در حوزه کاری، توسط استاندار دولت دهم عزل شده است با رایزنی با برخی افراد ذی‌نفوذ حوزه شهرستان محل خدمت خود در تهران، به دنبال تصاحب پست فرمانداری شهرستان شیروان است.

این فعال سیاسی چنین رایزنی‌های خارج از چهارچوب وزارت کشور را در دولت تدبیر و امید یک افت و یک آفت بزرگ دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت اجازه ندهد چنین اقدامات امیدسوزی سبب رویگردانی مردم از دولت تدبیر و امید شده و رأی توأم با امید مردم به ریاست جمهوری به سخره گرفته شود.

حسین‌پور با اشاره به نگرانی شهروندان از انتصاب احتمالی این مدیر معزول گفت: مردم ضمن حیرت و ابراز تأسف از  چنین رویکردهای منفعت طلبانه‌ در عزل و نصب‌ها، خواستار تدبیر وزارت کشور در این خصوص شده و بر این باورند که شهر وزیر کشور نباید به یک مدیر معزول و ناهمسو با دولت سپرده شود.

وی با بیان این که به کارگیری یک فرماندار معزول در شیروان عقبگرد بزرگی است، افزود: چنین مدیری قطعا نمی‌تواند مجری برنامه های جامع وزارت کشور در حوزه های مختلف باشد.

عضو شورای شهر شیروان با تأکید بر ضرورت بهره گیری از نظرات مردم و نخبگان در انتصاب‌ها گفت: زیبنده نیست دولت برخاسته از بطن مردم که افتخارش خدمتگزاری به مردم است گزینه‌هایی در تضاد با مردم را به عنوان فرماندار بر مردم شهری که دارای عقب ماندگی های تاریخی است بگمارد.

حسین‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد با درایت دولت تدبیر و امید این دغدغه جدی مردم برطرف شود.

کد خبر 2178568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha