۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۳۶

زینی زاده اعلام کرد:

مذاکره با چند بازیکن جدید/ احتمال حضور بازیکن خارجی جدید در تراکتورسازی

مذاکره با چند بازیکن جدید/ احتمال حضور بازیکن خارجی جدید در تراکتورسازی

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مذاکرات خود را با چند بازیکن برای حضور در تیم تراکتورسازی آغاز کرده ایم که تا چند روز دیگر اسامی آنها را اعلام می کنیم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: مسئولیت رصد عملکرد بازیکنان بر عهده کادر فنی است، آنها لیست خود را به ما ارائه داده اند و ما اختیاراتی به کادر فنی داده ایم تا در خصوص جذب بازیکن مدنظر اقدام کنند.

وی گفت: تلاش کردیم در اول فصل از نظر کیفی و حتی کمی بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا در نیم فصل به مشکل کمبود بازیکن بر نخوریم، شاید در آن مقطع انتقاداتی بر ما شد که چرا این تعداد بازیکن جذب تیم شد و باشگاه متحمل هزینه بالایی گردید اما اکنون که چند بازیکن مصدوم داریم، هنوز جایگزین ایده آل در نیمکت داریم تا تیم به مشکل برنخورد.

مدیرعامل تراکتورسازان در عین حال از نیاز این تیم به جذب بازیکنان جدید سخن گفت و افزود: با این حال ما در تلاش هستیم در پست های هافبک و دفاع بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم تا از لحاظ بازیکن در ادامه مسابقات به مشکل بر نخوریم.

وی در این خصوص اضافه کرد: ما مذاکراتمان را با بازیکنان مدنظر شروع کردیم و انشاالله تا اوایل هفته آینده در صورت نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد، اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

زینی زاده در پاسخ به این سئوال که آیا در بین بازیکنان مدنظر باشگاه، گزینه های خارجی هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما در پی جذب بازیکن خوب خارجی نیز هستیم و در صورت تایید کادرفنی این بازیکنان در تست و ارزیابی باشگاه شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی جذب تیم خواهند شد، ما از نظر منابع مالی این آمادگی را داریم که بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب تیم کنیم.

وی همچنین در ارتباط با لیست خروجی های تیم تراکتورسازی در نیم فصل، عنوان کرد: برابر آیین نامه، ما حداکثر می توانیم 23 بازیکن حرفه ای داشته باشیم و با توجه به پر شدن این لیست در ابتدای فصل نام بازیکنانی چون محمد ایرانپوریان و محسن ربیع خواه را که بدلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم در ادامه فصل جاری نیستند را از لیست خارج کرده ایم و سید محسن حسینی هم با توافق طرفین و جهت کمک به تیم همشهری خودمان در اختیار تیم گسترش فولاد قرار گرفت.
 

کد خبر 2178606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha