۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

حجت الاسلام محمودی در گفتگو با مهر:

حادثه تروریستی لبنان ریشه در ترس صهیونیستها از مقاومت اسلامی دارد

حادثه تروریستی لبنان ریشه در ترس صهیونیستها  از مقاومت اسلامی  دارد

تهران - خبرگزاری مهر: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران با اشاره به حادثه تروریستی در لبنان گفت: حادثه تروریستی لبنان ریشه در ترس صهیونیستها از مقاومت اسلامی دارد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه تروریستی در لبنان و مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران دارای پیام های بسیار روشن و آشکاری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران افزود: امروز جبهه مقاومت اسلامی به رهبری سید حسن نصرالله در لبنان به عنوان مهمترین و تأثیرگذارترین گروه سیاسی به شمار می رود که نقش اصلی را در روند سیاسی این کشور ایفا می کند و جبهه استکبار و در رأس آنها صهیونیستها از این امر ناراحت هستند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان مهمترین حامی حزب الله لبنان به شمار می رود که حمایت های مادی و معنوی از مقاومت اسلامی را بر عهده دارد و این امر خوشایند صهیونیستها نیست.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: از طرفی هر روز میزان محبوبیت مقاومت اسلامی و ایران در لبنان و کشورهای منطقه افزایش پیدا می کند و این بر خلاف طرح ها و نقشه های صهیونیستها برای کاهش محبوبیت حزب الله لبنان است.

محمودی عنوان کرد: بمبگذاری در مقابل سفارت ایران در لبنان و به شهادت رسیدن چندین نفر از مردم لبنان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این کشور نشان از عمق تنفر مستکبرین از مقاومت اسلامی است.

این مسئول یادآور شد: سفارت ایران به عنوان حلقه واسط بین ایران و حزب الله لبنان عمل می کرد و رژیم صهیونیستی با بمبگذاری در این سفارت سعی کرد تا این حلقه واسط را با مشکل مواجه کند.

وی تأکید کرد: به شهادت رسیدن حجت الاسلام ابراهیم انصاری که به عنوان رایزن فرهنگی ایران در لبنان منشأ خدمات موثری بود باعث تأسف و تأثر است.

محمودی افزود: دشمنان اسلام و اهل بیت هیچگاه از دشمنی و عناد خود نسبت به نظام اسلامی و حزب الله لبنان نمی کاهند و سعی دارند با نقشه ها و توطئه های مختلف مقاومت اسلامی شکل گرفته در منطقه را از بین ببرند.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: به شهادت رسیدن علما و رزمندگان مقاومت اسلامی نه تنها باعث از بین رفتن اقتدار حزب الله نخواهد شد بلکه آنان را در طی کردن ادامه مسیر مبارزه با استکبار ثابت قدم تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سازمان ملل متحد به عنوان داعیه دار صلح باید با اینگونه اعمال ننگین برخورد کند زیرا امروز آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تحت عناوین زیبایی نظیر حقوق بشر، دموکراسی، مبارزه با تروریسم و خلع سلاح های کشتار جمعی به مردم مظلوم جهان ستم می کنند و کسی آنان را مورد بازخواست قرار نمی دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران با اشاره به سخنان چند روز گذشته سیدحسن نصر الله مبنی بر نزدیک بودن پیروزی حزب الله اظهار داشت: سخنان دبیر کل حزب الله لبنان باعث ترس و وحشت صهیونیستها شده است و با دست زدن به این اعمال ننگین سعی در به عقب انداختن این پیروزی دارند.

محمودی اظهار داشت: بر اساس وعده قرآن کریم حکومت از آن صالحان است و پیروزی مقاومت اسلامی و شکست رژیم صهیونیستی دور از دسترس نیست.

گفتنی است دیروز و بر اثر دو انفجار در نزدیک سفارت ایران در منطقه بئر حسن در جنوب بیروت رخ داد که بر اثر آن دست کم 23 نفر شهید و بیش از 150 نفر هم زخمی شده اند. حجت الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان نیز در این حادثه به شهادت رسید.

کد خبر 2178703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha