۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

ثبت نام همایش دشمن شناسی"دین زاو"

ثبت نام همایش دشمن شناسی"دین زاو"

فرهنگسرای خاوران دومین دوره همایش دشمن شناسی"دین زاو" را از تاریخ 20 لغایت 22 آذرماه با محوریت موضوعاتی نظیر رصد و بررسی فعالیت­ رسانه­ های بیگانه، نحله­ های انحرافی فعال درایران، قدرت والیگارشی زرسالاران یهود، و ... برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «يُريدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ: آنان می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!(الصف/آیه 8) 

بی شک دشمن شناسی از محوری ترین مباحث در زمینه رفع تهدیدها و دفاع از یک ملت به شمار می­ رود. در فضای کنونی که دشمنان داخلی و خارجی با هر سلیقه و منشی دست به دست هم داده­ اند تا با حکومتی که آرمان­های اسلام ناب را دارد و در راستای برپایی تمدن ناب شیعی در حرکت است به مبارزه بپردازند، لازم است که با تمام توان و امکانات نسبت به تجهیز نیروها در عرصه جنگ نرم همت گمارده و ضمن آموزش صحیح و همه جانبه به جوانان، حقانیت اسلام را به اثبات برسانیم.

بنابراین، فرهنگسرای خاوران به منظور مقابله با تهدیدات اعتقادی دشمنان وضرورت آشنایی با آخرین تحولات صورت گرفته از طرف ایشان و همچنین لزوم تجهیز، تقویت دیدگاه­ های فعالان، مسئولان فرهنگی کشور و قشر تحصیل کرده در حوزه جنگ نرم، دومین دوره همایش دشمن شناسی"دین زاو" از تاریخ 20 لغایت 22 آذرماه با محوریت موضوعاتی نظیر رصد و بررسی فعالیت­ رسانه­ های بیگانه، نحله­ های انحرافی فعال درایران، قدرت واولیگارشی زرسالاران یهود، و ... برگزار می کند.

خرداد ماه سال گذشته این همایش با موضوعات شیطان گرایی، مسیحیت صهیونیستی، عرفان حلقه، بهائیت، عرفان­های نوظهور، نقد کتاب و فیلم راز، نمادشناسی و ریشه­ دشمنی با تشیع در تاریخ، با حضور 600 نفر از دانشجویان دانشگاه­های سراسر کشور به مدت سه روز در فرهنگ­سرای خاوران برگزار شد.

مطابق دوره گذشته، با توجه به تخصصی بودن موضوعات مطروحه، مقتضی است در صورت تمایل و حضوردر این همایش، حداکثر تا تاریخ 1392/9/3 در لینک ذیل ثبت نام کرده و یا از طریق شماره تلفن 33717037-021 آمادگی خود را به دبیرخانه همایش اعلام نمایند تا نسبت به صدور کارت­های ورود به همایش اقدامات لازم به عمل آید، حضور دانشجویان و پژوهشگران شهرستانها در این برنامه رایگان بوده و کلیه هزینه­ های اسکان و پذیرایی بر عهده برگزار کننده همایش است.

با توجه به محدودیت ظرفیت سالن، اولویت و ملاک صدور کارت ورود، به ترتیب تاریخ ثبت نام می­ باشد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت http://pdsemat.ir/register/view.php?id=3 مراجعه کنند.

کد خبر 2178796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha