۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

اظهار نظر نکونام، صادقی و قوچان‌نژاد پس از پیروزی برابر لبنان

اظهار نظر نکونام، صادقی و قوچان‌نژاد پس از پیروزی برابر لبنان

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: شاید اگر تماشاگران لبنانی به ورزشگاه می‌آمدند لبنان می‌توانست بهتر بازی کند و حتی نتیجه بهتری هم بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نکونام درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان اظهار داشت: به نظر من بازیکنان هر دو تیم خوب بازی کردند اما ایران بهتر بود و به همین دلیل بازی را برد.

وی ادامه داد: چمن زمین ورزشگاه اسپورت سیتی بیروت خشک‌تر از حد معمول بود که البته روی کیفیت بازی تاثیرگذاشته بود.

نکونام در پاسخ به سئوال یک خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه "آیا انفجارهای دیروز صبح روی کار بازیکنان دو تیم اثر گذاشته بود یا نه"؟ گفت: فوتبال با تماشاگرانش جذاب است و می‌شود از آن لذت برد. چون تماشاگران در بازی حضور نداشتند، بازی درخشش لازم را نداشت. شاید اگر تماشاگران لبنانی به ورزشگاه می‌آمدند لبنان می‌توانست بهتر بازی کند و حتی نتیجه بهتری هم بگیرد.

صادقی: کی‌روش نظم خوبی را در تیم ملی حاکم می‌کند

همچنین امیر حسین صادقی مدافع تیم ملی که اولین گل ملی‌اش را برابر لبنان به ثمر رساند، درباره این مسابقه گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و مقابل نتیجه خوبی گرفتیم و از اینکه توانستم اولین گل ملی‌ام را به ثمر برسانم خوشحالم.

صادقي در پاسخ به اين سئوال که "چرا پس از به ثمر رساندن گل به سمت کريم انصاريفرد رفت"؟، تصریح کرد: با کریم انصاريفرد رابطه بسیار خوبي دارم و برای روحیه دادن به این بازیکن به سمت وی رفتم.

مدافع تيم ملي ایران درباره نظم اردوی تیم ملی هم گفت: کی‌روش در اردوهای درازمدت نظم خوبی را در اردوی تیم ملی حاکم می‌کند که این نظم باعث نتیجه گرفتن تیم ملی می‌شود.

قوچان نژاد: سرمربی استاندارد لیژ با من مشکل دارد

رضا قوچان نژاد درباره بازی با لبنان گفت: بازی را 4 بر یک بردیم و این نشان میدهد که چقدر در تیم ملی هماهنگ شده ایم و درک خوبی از بازی کنار یکدیگر داریم. تیم ملی در کل مقابل در مقابل لبنان خوب و هماهنگ بود.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که "چرا عملکردش در تیم استاندارد لِیژ مثل تیم ملی ایران نیست"؟ گفت: من همه تلاشم را می کنم که برای تیم‌هایم خوب بازی کنم اما در این تیم مشکلاتی دارم که نمي‌خواهم رسانه‌اي شود. فکر می‌کنم که سرمربي تيم با من مشکل دارد و اگر شرايط در بلژیک تغيير نکند در نيم فصل دوم رقابت‌ها تيمم را عوض می‌کنم.
 
وی در پایان گفت: من آمار گلزنی خوبی دارم و در هشت بازی در تیم ملی 10 گل زده‌ام و فکر نکنم در دیگر تیم‌های ملی جهان، چنین آماری وجود داشته باشد اما در استاندارد لیژ در پستی از من استفاده می‌کنند که آن را دوست ندارم.
 

 

 

کد خبر 2179156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha