۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶

پیروزی پرسپولیس مقابل راه‌آهن در دیدار تدارکاتی

پیروزی پرسپولیس مقابل راه‌آهن در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی درحالی مقابل تیم راه‌آهن سورینت به برتری رسید که ایمان شیرازی از تیم راه‌آهن و مهدی الهایی از تیم پرسپولیس در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن سورینت امروز چهارشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر با یکدیگر دیدار تدارکاتی برگزار کردند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

در این بازی پرسپولیس در نیمه اول با سه گل از حریف خود پیش افتاد و با تلاش حریف خود برای جبران نتیجه در نیمه دوم روبرو شد اما در نهایت با بازی قابل قبولی که ارائه کردند این بازی را به سود خود پایان دادند.

در نیمه نخست حامد فلاح‌زاده، پیروز قربانی، حسین پاشایی، ابراهیم کریمی، رضا خالقی‌فر، بهادر عبدی، علی عظیمی، آرتوم، ایمان شیرازی، حامد نورمحمدی و حامد زمانی یازده بازیکن اصلی تیم منصور ابراهیم‌زاده را تشکیل داده بودند و در مقابل نیلسون، رضا نورمحمدی، میثم حسینی، حمید علی عسگر، محسن بنگر، حسین کنعانی، محمد عباسزاده، قاسم دهنوی، مهرداد کفشگری، سیدمهدی سیدصالحی و مهدی الهایی نفرات اصلی علی دایی را تشکیل می دادند.

نیمه اول این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید که مهدی الهایی و محمد عباسزاده با 2 گل به ترتیب در دقایق 13، 31 و 36 برای تیم میزبان موفق به گلزنی شدند.

در نیمه نخست ایمان شیرازی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد تا کادر فنی سورینت مجبور شود محمد علیزاده را به جای وی به میدان بفرستد و در پرسپولیس نیز میلاد کمندانی به جای زننده گل اول بازی که دچار مصدومیت شده بود، به میدان رفت.

اما در نیمه دوم کادر فنی سورینت تغییرات زیادی را در ترکیب خود ایجاد کرد به طوری که امین منوچهری، بهنام برزای، رامین رضائیان، مهدی زارعی، آرتوم، علی عظیمی وحید طالب‌لو و سامان آقا زمانی را به جای بازیکنانی همچون بهادر عبدی، پیروز قربانی، حسین پاشایی، حامد فلاح‌زاده، محمد حسین‌پور، علی غلام، رضا خالقی‌فر و حامد نورمحمدی به میدان فرستاد که این تغییرات خیلی زود جواب داد و امین منوچهری موفق شد یکی از سه گل خورده را جبران کند.

در تیم پرسپولیس بازیکنانی همچون نیلسون، سد صالحی ، میلاد کمندانی ، حسین کنعانی، با نظر علی دایی از بازی خارج شده و به جای آنها بازیکنانی همچون علی حقیقی، پیام صادقیان، محسن مسلمان و یونس شاکری به بازی آمدند. محسن مسلمان که چند روز پیش به پرسپولیس پیوسته بود، امروز شماره 10 این تیم را به تن کرد و برای سرخپوشان به میدان رفت.

کد خبر 2179287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha