۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۴۴

اکتاویو تاکید کرد:

این بهترین تیم فوتبال ساحلی تاریخ ایران است/ می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

این بهترین تیم فوتبال ساحلی تاریخ ایران است/ می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: بازیکنان تیم ملی ایران به این خودباوری رسیده‌اند که حتی می‌توانند قهرمان جهان و قهرمان چند دوره جام جهانی و رکورد دار قهرمانی در جهان را شکست دهند. به نظرم این بهترین تیم فوتبال ساحلی تاریخ ایران است که در حال درخشش است.

 به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکو اکتاویو درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر روسیه و برزیل اظهار داشت: دو تیمی را بردیم که از ابرقدرت‌های فوتبال ساحلی جهان هستند. در هر حال ما برای درخشش در جام جهانی تاهیتی 2013 از دو سال پیش برنامه‌ریزی‌مان را آغاز کرده بودیم و سخت کار کردیم تا واقعیت فوتبال ساحلی ایران را به جهانیان نشان دهیم.

وی افزود: در جام جهانی تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتیم و حتی می‌توانستیم روسیه را در این مرحله شکست دهیم ولی با یک نتیجه نزدیک بازی را واگذار کردیم. در هر صورت در جام بین قاره‌ای توانستیم آن شکست تلخ را جبران کنیم و با روحیه بسیار خوبی به مصاف برزیل برویم.

اکتاویو با اشاره به پیروزی ایران برابر برزیل هم گفت: این بازی برای من که یک برزیلی هستم، بازی ویژه‌ای بود اما چون در بازی مقابل روسیه اخراج شده بودم، از روی سکو مسابقه را دیدم. عباس هاشم‌پور مربی تیم ملی به جای من بسیار خوب کار کرد و جایم را روی نیمکت پر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ادامه داد: ضمن اینکه من از روی سکو هم نکات فنی را تذکر می‌دادم و هاشم پور استراتژی بازی را در دقایق و لحظات مختلف خوب به بازیکنان منتقل کرد و به خوبی نبض بازی از سوی تیم ملی ایران کنترل شد.

اکتاویو تاکید کرد: این پیروزی برای فوتبال ساحلی ایران موفقیت بسیار بزرگی و تاریخی است و البته جا دارد از فدراسیون فوتبال و دپارتمان فوتبال ساحلی به خاطر حمایت‌های ویژه‌شان تشکر کنم. بازیکنان تیم ملی ایران به این خودباوری رسیده‌اند که حتی می‌توانند قهرمان جهان را در جام جهانی قبلی و قهرمان چند دوره جام جهانی و رکورد دار قهرمانی در جهان را شکست دهند. این بهترین تیم فوتبال ساحلی تاریخ ایران است که در حال درخشش است.

وی درباره احساسش از اینکه تیم ملی کشورش را شکست داده است، گفت: تاریخ چهارشنبه شب برای من تکرار شد، چرا که 10 سال پیش با تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال، برزیل را شکست داده بودم. خوشحالم که برای دومین بار این اتفاق با ایران رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه من یک مربی حرفه ای هستم، یادآور شد: در عالم فوتبال هم پیش می‌آید که مربیان یک کشور، سرمربی یک کشور دیکر می‌شوند و ممکن است تیم ملی کشورشان را ببرند.

اکتاویو تصریح کرد: یک نکته را هم دوست دارم اشاره کنم. همه تیم‌ها با بازیکنان اصلی خود به رقابت‌ها آمده اند. من پروفایل همه تیم‌های مطرح جهان را در اختیار دارم و آنها را برای آنالیز زیر نظر دارم و متوجه شده‌ام که همه تیم ها با قدرت به رقابت‌های بین قاره ای آمده‌اند.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره بازی با ایتالیا گفت: با ایتالیا دو بار در تهران بازی کرده بودیم  و آنها را شکست داده بودیم اما نباید فراموش کرد که ایتالیا میزبان جام جهانی 2011 بوده و تیم بسیار خوب و حرفه ای است. به هر جهت برای قهرمان شدن در یک تورنمنت نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و امروز هم می‌رویم تا با شکست دادن ایتالیا به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم به بازنده دیدار امارات و سوئیس برخورد کنیم. در هر حال صعودمان به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است اما می‌خواهیم این صعود با سرگروهی همراه باشد تا راهمان برای صعود به فینال هموار شود.

 

کد خبر 2179661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha