۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

غلامپور در گفتگو با مهر:

در جریان جدایی حقیقی از پرسپولیس نیستم/ دایی با هیچکس تعارف ندارد

در جریان جدایی حقیقی از پرسپولیس نیستم/ دایی با هیچکس تعارف ندارد

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اتفاق رخ داده در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس خانوادگی است، گفت: فریادهای علی دایی سر علیرضا حقیقی یک مساله خانوادگی است که من نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم راه‌آهن رفت و موفق شد این تیم را شکست بدهد. نکته جالب در این مسابقه درگیری لفظی علی دایی و فریادهای او بر سر علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس بود که در نهایت منجر به تعویض وی شد. این مساله باعث شد علی دایی این دروازه‌بان را برای تصمیم گیری نهایی در اختیار مسئولان باشگاه قرار دهد.

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص اظهار داشت: من در جریان جدایی علیرضا حقیقی از تیم نیستم و از آن اطلاعی ندارم. باید با علی دایی در این باره صحبت کنید و از او سوال بپرسید.

وی درباره دلایل فریادهای علی دایی بر سر دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: این یک اتفاق درون خانوادگی است و من نمی‌توانم درباره آن به شما توضیح بدهم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد اینکه آیا از عملکرد نیلسون رضایت دارد، یادآور شد: کاملا راضی هستم زیرا هم در تمرینات و هم در مسابقات عملکرد خوبی دارد. قطعا هر بازیکنی که خوب باشد و خوب تمرین کند در ترکیب تیم قرار می‌گیرد زیرا دایی با هیچکس تعارف ندارد.

وی درباره دلایل حضور رضا محمدی دروازه‌بان سوم پرسپولیس در تمرینات این تیم پس از خبر پیوستنش به تیم ذوب‌آهن تاکید کرد: محمدی روز پنجشنبه با لباس شخصی به تمرینات آمده بود. نمی‌دانم او برای گرفتن رضایتنامه به تمرین آمده بود یا مساله دیگری. درباره این مساله باید خود رضا محمدی صحبت کند.

غلامپور در ادامه درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس و گل‌های خورده این تیم که نشان دهنده بهترین خط دفاع و دروازه لیگ است، تصریح کرد: وقتی تیمی گل نمی‌خورد همه بازیکنان از مهاجم نوک تا دروازه‌‎بان در آن سهیم هستند. همه می‌دانند که تیم ما بازیکنان توانمندی دارد و خوشبختانه هماهنگی بین آنها باعث شد تا در نیم فصل اول کمتر گل بخوریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مهمترین دغدغه پرسپولیس در نیم فصل دوم چه خواهد بود؟، گفت: ما برای نیم فصل دوم هیچ دغدغه‌ای نداریم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و بقیه چیزها دست خداست. امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پایان با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه جواد نکونام بتواند عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از خود کند، درباره عملکرد تیم ملی و حضور دانیل داوری هم گفت: خوشبختانه تیم ملی شرایط خوبی دارد و مقابل لبنان هم ثابت کرد که می‌تواند در جام جهانی به موفقیت هم برسد. درباره داوری هم باید بگویم که این دروازه‌بان اعتماد به نفس و روحیه خوبی دارد و امیدوارم در جام جهانی هم هر کسی درون دروازه می‌ایستد، موفق باشد.

کد خبر 2179915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha