۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۵

تیم کشتی شهدای زنجان؛ نخستین شگفتی لیگ برتر را مقابل گاز مازندران خلق کرد

تیم کشتی شهدای زنجان؛ نخستین شگفتی لیگ برتر را مقابل گاز مازندران خلق کرد

زنجان - خبرگزاری مهر: کشتی گیران زنجان در بی تفاوتی مسئولان استان آبرو داری کردند و در مصاف با حریف پرقدرت و پرمهره خود یعنی گاز مازندران شگفتی ساز شدند که می توان از این دیدار به عنوان تقابل دار و ندارها نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کشتی شهدای زنجان شامگاه در حالیکه پنج شنبه تیم بسکتبال همیاری زنجان بازی حساس خود را در مقابل تیم هفت الماس قزوین برد کشتی گیران زنجان در بی تفاوتی مسئولان استان هم آبرو داری کردند و در مصاف با حریف پرقدرت و پرمهره خود شگفتی ساز شدند که می توان از این دیدار به عنوان تقابل دار و ندارها نام برد.

تیم کشتی شهدای زنجان که تنها چند هفته از بسته شدن این تیم می گذرد در حالی رودروی تیم پرقدرات و پرمهره گاز مازنداران قرار گرفت که علی غم وجود شرکت و ها و کارخانجات متعدد در سطح استان زنجان تلاش مسئولان این تیم برای جلب حمایت مالی  از تیم شهدای زنجان به عنوان نماینده استان در سوپر لیگ کشتی نشد.

شرکت های عظیم همچون ایران ترانسفو و کالسمین و بسیاری ار کارخانجات در حالی که تاکنون نتوانسته اند نقش موثری در ورزش استان داشته باشند بی شک می توانستند حداقل در حمایت از کشتی استان وارد صحنه شوند .

 درآمد های هنگفت و بسیار بالای این کارخانجات حداقل می تواند در تبلیغات کنار زمین و روی تشک کشتی برای ورزش استان سودی داشته باشد تا مدیران غیربومی این کارخانجات بتوانند به ورزش استانی که درآن فعالیت می کنند زمینه مساعد برای توسعه ورزش داشته باشند.

رئیس هئیت کشتی استان زنجان با ابراز تاسف از عدم حمایت کشتی زنجان توسط شرکت ها و کارخانجات بزرگ فعال است، تیم کشتی استان زنجان را تنها تیم حاضر در لیگ برتر کشتی عنوان کرد که هنوز حامی مالی قابل اتکایی پیدا نکرده است.

کشتی گیران زنجانی دلشکسته از بی توجهی های

علیرضا فیروز فر با تقدیر از حمایت های مدیرعامل شرکت پگاه زنجان گفت: مهندس امیدی با توجه به اینکه فردی ورزش دوست و دلسوز در صحنه توسعه استان در بخش های مختلف استان در زمینه حمایت از تیم کشتی شهدای زنجان وارد عمل شدند و از وی در این خصوص تشکر می کنیم.

فیروزفر افزود: هنوز منابع مالی این تیم مشخص نشده است و با ک بودجه بسیار پائین بسته شده است.

رئیس هئیت کشتی استان زنجان با بیان اینکه دو بازیکن مطرح  استان زنجان به دلیل اینکه دارای پیشنهادات خوب از تیم های دیگر بودند اجازه قرار گرفتن در ترکیب آن تیم ها صادر شد، افزود: ما در حد وسع و توان خود وارد مسابقات شدید و تمام تلاش خود را برای دفاع از جایگاه زنجان علی رغم وجود همه محدودیت ها و مشکلات مالی خواهیم داشت.

فیروز با بیان اینکه تیم زنجان از تمام پتانسیل های کشتی گیران بومی در این خصوص استفاده می کند، افزود: حضور ما در رقابتهای لیگ برتر کشتی حضور موفقی خواهد بود.

وی معتقد است در تاریخ کشتی ایران نمی توان تیمی را پیدا کرد که با شرایط تیم شهدای زنجان وارد لیگ برتر شده باشد.

فیروز فر ابراز امیداواری کرد مسئولان و شهروندان زنجان از تیم کشتی شهدای زنجان حمایت کنند.

در این میان بهنام طیبی سرمربی تیم گاز  مازندران معتقد است تیم زنجان تیم خوبی است و با بهرگیری از باریکنان جوان خوب وارد رقابتها شده است.

فریادهای عباس محمدی دبیر کشتی زنجان از کنار تشک و خون دل های فیروزفر در کنار استرس های نوروزی سرمربی تیم و کوچ های بازیکنان و کشتی مقتدرانه بچه های زنجان نشان از روزهای موفقیت آمیز برای کشتی زنجان دارد.

مسئولان تیم کشتی شهدای زنجان در حالی این نکته را عنوان می  کنند که این تیم با کمترین بودجه بسته شده است و تیم کشتی شهدای زنجان توانست در روزی که هم انتظار عدم نتیجه گیری مطلوب این تیم را داشتند توانست شگفتی ساز شدو توانست تیم گاز مازنداران که هم در ترکیب تیمی و هم بودجه تیمی از تیم زنجان به مراتب بالاتر است شگفتی ساز شود و این تیم را شکست دهد.

تیم کشتی شهدای زنجان در حالی نخستین شگفتی لیگ برتر کشتی آزاد ایران را در فصل جدید این رقابتها مقابل تیم گاز مازندران خلق کرد که از ترکیب خود را با بازیکنان بومی و غیربومی بسته است.

کد خبر 2179979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha