۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۷

به دلیل بارندگی و لغزندگی زمین؛

دیدار تدارکاتی نفت تهران با ذوب‌آهن اصفهان لغو شد

دیدار تدارکاتی نفت تهران با ذوب‌آهن اصفهان لغو شد

دیدار تدارکاتی بین تیم‌های فوتبال نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان که قرار بود بعد از ظهر امروز در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار شود، به دلیل بارندگی و لغزندگی زمین لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که برای برپایی اردوی آماده‌سازی و برگزاری دو بازی تدارکاتی به تهران سفر کرده بود، قرار بود از ساعت 14 امروز در ورزشگاه دستگردی در دیداری تدارکاتی برابر نفت تهران به میدان برود که این بازی به علت بارندگی‌های چند روز اخیر در تهران و لغزنده بودن چمن این ورزشگاه لغو شد.

طبق اعلام اصغر فروتن سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن، پس از لغو بازی با نفت تهران، بازیکنان این تیم تمرین سبکی را انجام دادند و عصر امروز به اصفهان باز می‌گردند. شاگردان بوناچیچ در تنها دیدار خود در اردوی تهران روز دوشنبه 27 آبان‌ماه برابر تیم زیر 22 سال ایران به پیروزی یک بر صفر دست یافته بودند.

همچنین تیم فوتبال نفت تهران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات نیم فصل، روز چهارشنبه در ورزشگاه کارگران تهران با نتیجه 8 بر صفر از سد تیم استقلال جنوب گذشت. کادرفنی تیم نفت تهران علاوه بر بارندگی و لغزندگی زمین، به منظور حفظ سلامتی بازیکنان و پیشگیری از مصدومیت‌های احتمالی آنان، خواستار لغو دیدار با ذوب‌آهن شدند.

کد خبر 2180107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha