۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

هاشمی بیان کرد:

نیروی دریایی ارتش بر آبهای خلیج فارس و دریای عمان حاکمیت دارد

نیروی دریایی ارتش بر آبهای خلیج فارس و دریای عمان حاکمیت دارد

بوشهر- خبرگزاری مهر:امام جمعه موقت بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش با حماسه آفرینی‌های خود در هشت سال دفاع مقدس اکنون برآبهای خلیج فارس و دریای عمان حاکمیت و سیادت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی درخطبه‌های نماز جمعه بوشهر، با تبریک هفته بسیج نقش بسیجیان را در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: امروز تفکر و مکتب بسیج از ایران اسلامی فراتر رفته است و جهان اسلام را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه بسیجی تنها افرادی که در سازمان بسیج فعالیت می‌کنند مربوط نیست خاطرنشان کرد: تمام کسانی‌که ارزش‌های انقلاب اسلامی را قبول دارند  ودر عرصه‌های مختلف انقلاب حضوردارند بسیجی هستند.

امام جمعه موقت بوشهربا اشاره به بیانات امام راحل که بسیجیان از افتخارات نظام هستند تصریح کرد: بسيج امروز به شجره طيبه و درخت تناور و پرثمری تبديل شده است كه شكوفه‌های آن را در بيداری جهان اسلام به درستی می توان به تماشا نشست.

هاشمی  با گرامیداشت 7 آذر روز نیروی دریایی تصریح کرد:  نیروی دریایی ارتش در مقاطع حساس  و در روزهای دفاع مقدس با اقتدار چنان  ضرباتی به دشمن وارد کرد که تا کنون سیادت و حاکمیت آنان بر آبرهای خلیج فارس و دریای عمان باقی مانده است.

 وی با بیان اینکه اختلاف افکنی از مهم‌ترین شگردهای استکبار است گفت: ما با استکبار مخالف هستیم و مبارزه‌مان را ادامه می‌دهیم که در راس آن دولت جنایتکار ایالت متحده آمریکاست.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه ملت ایران با فشار و تحریم تسلیم هیچکس نخواهد شد، تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای  از حق مسلم ملت ایران وخطوط قرمز جمهوری اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

هاشمی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران کار سخت و پیچیده‌ای دارد تصریح کرد: برخی از کشورها برای تحقق نیافتن اهداف ایران اسلامی سنگ‌اندازی‌های فراوانی می‌کنند چراکه می‌دانند با تحقق اهداف ما، انقلاب اسلامی در دیگر کشورها اثرگذار خواهد بود.

کد خبر 2180134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha