۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۹

آنتونیو سیموئز مطرح کرد:

در مورد نشست کی‌روش صحبتی نمی‌کنم/ قهرمانی بهترین هدیه برای قلعه‌نویی!

در مورد نشست کی‌روش صحبتی نمی‌کنم/ قهرمانی بهترین هدیه برای قلعه‌نویی!

مربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که در مورد نشست کی‌روش با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت نمی‌کند. وی همچنین گفت: سنم را نمی‌گویم اما از آنچه شما فکر می‌کنید بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آنتونیو سیموئز که عصر امروز جمعه به همراه مارکار آقاجانیان در تمرین استقلال تهران حاضر شد تا در مراسم جشن تولد 50 سالگی امیر قلعه‌نویی شرکت کند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: علاقه خاصی به امیر قلعه‌نویی دارم، به همین دلیل دوست داشتم در برگزاری جشن تولد او شریک باشم.

وی در مورد اینکه برای جشن تولد امیر قلعه‌نویی چه کادویی گرفتید؟، اظهار کرد: حتما این کار را می‌کنیم اما می‌‎دانم او چه چیزی دوست دارد. بهترین هدیه برای او قهرمانی است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد نشست روز پنجشنبه کی‌روش با مسئولان فدراسیون فوتبال و اینکه او پس از پایان این نشست خوشحال نبود، تاکید کرد: امروز به خاطر تولد امیر قلعه‌نویی اینجا هستم و بهتر است در مورد مسائل دیگر صحبت نکنم. من می‌دانم 50 سالگی معنای خاصی دارد و به خاطر همین آمده‌ام تا این روز را به او تبریک بگویم.

سیموئز در پاسخ به این سوال که شما چند سال دارید، با خنده خاطرنشان کرد: سنم را نمی‌گویم اما از آنچه شما فکر می‌کنید بیشتر است. سنم زیاد است و دوست ندارم آن را بگویم.

وی در مورد جلسات خود با میرشاد ماجدی هم یادآور شد: نشست خاصی با همدیگر نداشتیم و تنها در خصوص شریط استقلال با همدیگر صحبت کردیم. هدف ما این است همکاری خوبی با باشگاه‌ها مخصوصا استقلال و قلعه‌نویی داشته باشیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: تنها این را می‌توانم بگویم که من با مربیان دیگر همچون دایی یا فرکی و ... هم صحبت کردم زیرا دوست داریم تعامل و همکاری بین کادرفنی تیم ملی با سایر مربیان ادامه داشته باشد.

کد خبر 2180169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha