۲ آذر ۱۳۹۲، ۹:۳۶

سرمربی فوتبال ساحلی امارات:

90 درصد تماشاگران ایرانی بودند/ نمی‌دانم چرا اماراتی‌ها به ورزشگاه نمی‌آیند

90 درصد تماشاگران ایرانی بودند/ نمی‌دانم چرا اماراتی‌ها به ورزشگاه نمی‌آیند

"مارسلو مندس" از بی اهمیتی تماشاگران اماراتی نسبت به تیمشان در رقابتهای جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ابراز تاسف کرد و این را یک مشکل برای این تیم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ساحلی امارات جمعه شب در حالی که با نتیجه یک بر صفر با گل عادل رنجبر از ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتها پیش بود با دو گل محمد احمدزاده و محمد مختاری بازی برده را ظرف یک دقیقه واگذار کرد. تماشاگران ایرانی در جمیرا، محل برگزاری مسابقه، حضور پیدا کرده بودند و بی وقفه این تیم را تشویق می‌کردند.

"مارسلو مندس" در پایان بازی اظهار داشت: یک بار من بازی ایران و امارات را در ورزشگاه النصر دیدم اما متوجه شدم که 90 درصد از تماشاگران ایرانی هستند. نمی‌دانم چرا مردم امارات دوست ندارند تیمشان را حمایت کنند؛ بویژه اینجا در دوبی. در ابوظبی وقتی تیم امارات بازی دارد استادیوم پر از تماشاگر می‌شود.

سرمربی امارات افزود: نمی‌توانم احساسم را در خصوص این شکست بر زبان بیاورم. فکر می‌کنم از بداقبالی بود. ما در حالیکه شش دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود گل زدیم اما ایران بلافاصله گل زد. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و شایسته شکست نبودیم. اگر بازی به پنالتی می‌کشید منصفانه تر بود. متاسفانه ایرانی‌ها در این بازی خوش شانس بودند.

 

 

کد خبر 2180347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha