۲ آذر ۱۳۹۲، ۹:۵۰

والیبال جام قهرمانان قاره‌ها- ژاپن؛

زرینی بهترین بازیکن شد/ میرزاجانپور بیشترین امتیازات را گرفت

زرینی بهترین بازیکن شد/ میرزاجانپور بیشترین امتیازات را گرفت

بازیکن قدرتی تیم ملی ایران که در دو ست ابتدایی بازی برابر آمریکا به میدان نرفت و پس از حضوری کوتاه مدت در ست سوم، از اواسط ست چهارم در ترکیب تیم ملی قرار گرفت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه زرینی بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال در پایان دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا به عنوان موثرترین بازیکن برگزیده شد و جایزه ویژه را به خود اختصاص داد. زرینی در حالی بهترین بازیکن میدان انتخاب شد که در دو ست ابتدایی نیمکت نشین بود و در ست سوم هم حضوری کوتاه مدت در میدان داشت. این بازیکن از اواسط ست سوم به میدان آمد و با بازی فوق‌العاده خود 10 امتیاز گرفت و عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

در تیم ایران مجتبی میرزاجانپور با کسب 13 امتیاز بیشترین امتیازات را کسب کرد. شهرام محمودی، فرهاد قائمی و رحمان داودی هم هر کدام یازده امتیاز گرفتند. عادل غلامی نیز با 10 امتیاز روز خوبی را پشت سر گذاشت. آرمین تشکری نیز با 8 امتیاز در رده بعدی قرار گرفت. محمد موسوی با 3 امتیاز و معروف و مهدوی نیز هر کدام یک امتیاز در این بازی کسب کردند.

امتیاز آورترین بازیکن میدان ماتئو اندرسون بازیکن تیم ملی آمریکا بود که 25 امتیاز گرفت. ویلیام پریدی و هالت ماکسول نیز هر کدام با 18 امتیاز در رده بعدی بازیکنان امتیاز آور تیم آمریکا قرار گرفتند.

 

کد خبر 2180348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha