۳ آذر ۱۳۹۲، ۸:۰۴

محمد رویانیان:

قهرمانی فوتبال ساحلی یک اتفاق مهم در ورزش ایران است

قهرمانی فوتبال ساحلی یک اتفاق مهم در ورزش ایران است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های جام بین قاره ای را یکی از مهم ترین اتفاقات ورزش و فوتبال کشور خواند و این قهرمانی را به فدراسیون فوتبال ، اعضای تیم ملی و مردم فوتبال دوست تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت های جام بین قاره ای گفت: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در میان قهرمانان قاره‌های مختلف جهان اتفاقی مهم است که دل مردم ایران را شاد کرده و موجب شده نام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در مجامع بین المللی مطرح شود. این اتفاق نشان می دهد که ورزشکاران کشورمان از پنانسیل بالایی برخوردارند و به محض سازماندهی خوب و توجه ویژه می توانند همه را غافل گیر کرده و اتفاقاتی را رقم بزنند که کمتر کسی می تواند آن را پیش بینی کند.

وی افزود: برتری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تیم های عنوان دار و صاحب نامی چون برزیل ، ایتالیا و روسیه نتایجی خیره کننده و قابل تحسین است که بر حسب وظیفه از طرف باشگاه پرسپولیس و به نیابت از 30 میلیون هوادار ایرانی آن را به کلیه اعضای تیم و فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. آقای کفاشیان در یک سال اخیر با صعود تیم ملی به جام جهانی و درخشش ملی پوشان نوجوان و جوان و حالا هم فوتبال ساحلی موفق عمل کرده و درخشش ملی پوشان ساحلی را به ایشان، مجموعه کادر مدیریت فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی کشورمان تبریک می گوییم. امیدواریم توجه به فوتبال ساحلی مضاعف شود تا شاهد افتخارآفرینی های دوباره این عزیزان باشیم.

محمد رویانیان در پایان گفت: همچنین برتری ملی پوشان والیبال در جام قهرمانان قاره ها و به ویژه برتری مقابل آمریکا را نیز به فدراسیون والیبال ، اعضای تیم ملی و خانواده بزرگ والیبال کشور تبریک می گویم.
 

کد خبر 2181197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha