۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

در گفتگو با دی تلگراف؛

سه بازیکن برتر از نگاه "لیونل مسی"/ نامی از رونالدو در میان نیست

 سه بازیکن برتر از نگاه "لیونل مسی"/ نامی از رونالدو در میان نیست

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا نام سه بازیکن مورد علاقه خود را اعلام کرده و در این میان نامی از "کریستیانو رونالدو" نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالیکه دنیا در انتظار است تا بهترین بازیکن سال 2013 را بشناسد و بیشتر پیش‌بینی‌ها حکایت از انتخاب شدن "کریستیانو رونالدو" دارد، "لیونل مسی" از سه بازیکن دیگر به عنوان بازیکنان مورد علاقه خود نام برده است.

از نظر مسی این سه بازیکن عبارتند از "مسوت اوزیل"، بازیکن آرسنال، "رابین فن پرسی"، مهاجم منچستریونایتد و "آرین روبن"، هافبک بایرن مونیخ.

اوزیل و مسی بارها در زمان حضور بازیکن آلمانی در رئال مادرید  با یکدیگر بازی کرده اند و روبن هم فصل گذشته به بایرن مونیخ کمک کرد تا با نتیجه 7 بر صفر مجموع مقابل بارسلونا به برتری برسد. فن پرسی هم کسی است که با آرسنال در فوریه 2011 مقابل بارسلونا به برتری رسید. بازیکن 26 ساله بارسا هر سه بازیکن را ستایش کرده است.

مسی در گفتگو با دی تلگراف اظهار داشت: رابین فن پرسی، آرین روبن و مسوت اوزیل بازیکنان بزرگی هستند. اوزیل که ستاره بی برو برگرد فوتبال آلمان است. او یک بازیکن تراز اول است و فوق العاده خلاق.  فن پرسی بازیکن کاملی است و یک مهاجم ششدانگ به حساب می‎آید که همواره آماده گلزنی است.

وی در خصوص روبن هم اظهار داشت: روبن هم یک بازیکن تراز بالاست اما با آن دو متفاوت است. او خیلی غیرقابل پیش بینی است و  با سرعت و شتابی که دارد می‌تواند با دریبل‌های خود چندین بازیکن را پشت سر بگذارد.

 

کد خبر 2181420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha