۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳

عثمانی در تذکری مطرح کرد:

ملت ایران از توافق هسته ای خوشحالند

ملت ایران از توافق هسته ای خوشحالند

نماینده بوکان با اشاره به توافق هسته ای ایران و غرب گفت: در شرایط فعلی کسی عصبانی است که دشمن نظام و ملت به شمار می رود؛ اسرائیل از این اتفاق عصبانی است اما تمام ملت خوشحالند و ما هم به عنوان نمایندگان ملت از این اتفاق که مورد تایید رهبری است خرسند هستیم و دست مریزاد به دولت تدبیر و امید گفته و از تیم مذاکره کننده به خصوص پدر دیپلماسی کشورمان آقای ظریف که توانست این گره را باز کند تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در تذکر شفاهی عنوان کرد: طبق ماده 18 آیین نامه هیات رئیسه ملزم به رعایت بیطرفی است.

وی خطاب به باهنر افزود: شما قسم خورده اید که بیطرفی را رعایت کنید اما دیدید که اول صبح آقایان رسایی، بیرانوند، جراره و ... از یک طیف خاص راجع به مذاکرات هسته ای صحبت کردند در حالیکه هنوز متن مذاکرات به دست ما و رهبری نرسیده بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: چرا دولت را تخطئه می کنید که چنین و چنان کرده، در پیامک ها دیدیم که مقام معظم رهبری هم از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کردند؛ باید این گونه باشد که هر جا رهبری اقدامی را تایید کرد ما نیز تایید کنیم و هر جا مخالفت کردند ما هم مخالفت کرده و به دنبال آن نرویم.

عثمانی افزود: در شرایط فعلی کسی عصبانی است که دشمن نظام و ملت به شمار می رود؛ اسرائیل از این اتفاق عصبانی است اما تمام ملت خوشحالند و ما هم به عنوان نمایندگان ملت از این اتفاق که مورد تایید رهبری است خرسند هستیم و دست مریزاد به دولت تدبیر و امید گفته و از تیم مذاکره کننده به خصوص پدر دیپلماسی کشورمان آقای ظریف که توانست این گره را باز کند تشکر می کنیم.

 

 

 

کد خبر 2181552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha