۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

مقیمی:

براي توسعه گلوگاه بايد از جناح بندي ها جلوگيري شود

براي توسعه گلوگاه بايد از جناح بندي ها جلوگيري شود

گلوگاه - خبرگزاری مهر: نماينده مردم شرق مازندران در مجلس شوراي اسلامي گفت: براي توسعه شهرستان گلوگاه بايد از خط بازي و جناح بندي ها جلوگيري شود چرا كه با خط بازي متضرر مي شويم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدعلي مقيمي هر یکشنبه در مراسم توديع و معارفه فرمانداران گلوگاه اظهار داشت: متاسفانه در طول سالهاي گذشته  مشكلات فراواني از خط بازي ها و جناح بندي ها حاصل شده كه بايد اكنون با همكاري و همدلي و وفاق در جهت توسعه گام برداريم.

وي ادامه داد: شهرستان گلوگاه با توجه به ظرفيت هاي فراوان كوه، جنگل، دريا، گردشگري و صنعت و كشاورزي و... از شهرستان هاي بالقوه توسعه پذيري است كه بايد با برنامه ريزي مناسب در اين راستا وارد شويم و برنامه هاي قبل را با سرعت پيگيري كنسم.

مقيمي با بيان اينكه در سال جاري چهار ميليارد و 800 ميليون تومان بودجه شهرستاني گلوگاه در تملك دارايي بوده، عنوان كرد: متاسفانه تا كنون هيچ مبلغي اختصاص نيافته و به قولي صفر درصد تحقق يافته است.

وي گفت: بودجه استاني مازندران نيز در سال جاري 213 ميليارد تومان در بخش تملك دارايي بوده كه  تا دو هفته قبل تنها 9/12 درصد  آن يعني حدود 40 ميليارد تومان تحقق يافته است.

مقيمي يادآور شد: براي پيشبرد امور شهرستان نيازمند بودجه و امكانات ملي هستيم كه خوشبختانه هر دوشنبه با حضور فرمانداران نكا، بهشهر و گلوگاه مسائل شهرستاني در پايتخت دنبال مي شود تا اعتبارات مناسب كسب شود.

نماينده مردم شرق مازندران در مجلس شوراي اسلامي افزود: هفته جاري نيز با حضور فرمانداران شرق مازندران در تهران با وزير تعاون، كار و اموراجتماعي براي پيگيري 18 ميليارد تومان دكل بندان  جلسه داريم تا اين مسئله محقق شود و به نتيجه نهايي برسد.

وي گفت: همچنين ديدار با وزير آموزش و پرورش و جهاد كشاورزي نيز در دستور كار است كه با قوت دنبال مي شود تا با همكاري و همدلي در جهت توسعه همه جانبه شرق مازندران گام برداريم.

مقيمي ادامه داد: اميدواريم فرماندار جديد با همكاري همه جانبه با سلايق و گروههاي مختلف در جهت مهرورزي و تكريم تلاش كرده و به حرف و حديث توجه نكند، از ظرفيت هاي شهرستان  استفاده و با وحدت و همدلي، به تعهدات قبلي در حوزه روستايي، گردشگري و تعالي شهرستان توجه و برنامه ها و فوق برنامه ها را دنبال كند.

کد خبر 2181720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha