۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۲

با مخالفت پرسپولیس؛

رضا محمدی از ذوب‌آهن دور شد/ ذوبی ها به دنبال دروازه بان

رضا محمدی از ذوب‌آهن دور شد/ ذوبی ها به دنبال دروازه بان

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که قرار بود به تیم ذوب‌آهن بپیوندد، از تیم اصفهانی دور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر با مسئولان پرسپولیس برای جذب رضا محمدی، ‌دروازه‌بان این تیم تهرانی وارد مذاکره شده و خواستار حضور این بازیکن در ذوب‌آهن شدند.

پس از آن مذاکراتی بین سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن و محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس برای جذب این بازیکن صورت گرفت اما در نهایت گفته می‌شود که حضور محمدی در ذوب‌آهن بعید به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با جدایی این بازیکن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت مخالفت کرده و اعلام کرده که به این بازیکن احتیاج دارد.

اصغر فروتن، سرپرست تیم ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون بحث جذب رضا محمدی به این تیم اصفهانی گفت: مسئولان باشگاه رایزنی‌هایی برای جذب این بازیکن انجام داده‌اند اما هنوز مشخص نیست که محمدی به ذوب‌آهن می‌پیوندد یا خیر.

وی افزود: قرار است سعید آذری، مدیرعامل باشگاه در این زمینه پیگیری کند و بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس، نتیجه را اعلام کند اما هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده و مشخص نیست که تکلیف این بازیکن چه می‌شود.

به گزارش مهر، با این حال گفته می‌شود که ذوبی‌ها در صدد جذب یک دروازه‌بان دیگر به جای محمدی هستند تا در این پست نیز مشکلی نداشته باشند.

گئورگ کاسپاروف، دروازه‌بان ارمنستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر از تیم اصفهانی جدا شد.

کد خبر 2181855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha