۳ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۱۶

حواشی دیدار فوتسال زمزم و دبیری/

درگیری فیزیکی شمسایی و آذرپرور/ تشویق حسین افضلی بعد از باخت

درگیری فیزیکی شمسایی و آذرپرور/ تشویق حسین افضلی بعد از باخت

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با علی آذرپرور، بازیکن تیم زمزم اصفهان در جریان بازی دو تیم، درگیری فیزیکی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار دو تیم فوتسال زمزم اصفهان و دبیری تبریز که عصر یکشنبه با پیروزی تیم دبیری تبریز به پایان رسید، به شرح زیر است:

در شرایطی که بازیکنان دو تیم برای کسب امتیاز در این مسابقه به میدان آمده بودند، حساسیت بسیاری بر قضاوت داوران این بازی وجود داشت و این مسئله باعث اعتراضات کادر فنی دو تیم به داوری شده بود.

حضور علی افضل، سرمربی سابق تیم گیتی‌پسند اصفهان و مدیر فنی کنونی تیم فوتسال نیک‌اندیش شهرداری اصفهان در این بازی نیز از نکات جالب به شمار می‌رفت.

به دلیل نحوه قضاوت داوران در این مسابقه، هر دو تیم در این بازی به قضاوت داوران اعتراض کردند و این در شرایطی بود که دبیری تبریز و برنده بازی نیز به قضاوت داوران اعتراض داشت.

اعتراض بازیکنان نیمکت‌نشین و مربیان دو تیم به قضاوت داوران نیز از دیگر حواشی این مسابقه به شمار می‌رفت که در نیمه دوم نیز ادامه یافت.

درگیری فیزیکی علی آذرپرور، بازیکن تیم زمزم اصفهان با وحید شمسایی، کاپیتان و سرمربی تیم دبیری تبریز، از دیگر حاشیه‌های این مسابقه به شمار می‌رفت.

این درگیری در دقایق پایانی نیمه نخست بازی اتفاق افتاد و در نهایت بازیکنان دو تیم، دو نفر را از یکدیگر جدا کرده و بازی ادامه یافت.

در شرایطی که انتقادات بسیاری به عملکرد حسین افضلی، سرمربی جدید تیم فوتسال زمزم اصفهان مطرح می‌شود، این سرمربی در پایان مسابقه توسط هواداران زمزم مورد تشویق قرار گرفت.

خودداری نماینده فدراسیون فوتبال از مصاحبه رسانه‌های گروهی با سرمربیان و بازیکنان دو تیم در داخل سالن نیز از دیگر حواشی این بازی به شمار می‌رفت.

این دیدار در نهایت با پیروزی 4 بر یک تیم دبیری تبریز به پایان رسید.

کد خبر 2181975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha