۳ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۲۰

مقیمی در گفتگو با مهر:

توافقنامه ژنو راهي براي اثبات حقانيت ملت ايران بود

توافقنامه ژنو راهي براي  اثبات حقانيت ملت ايران بود

نکا - خبرگزاری مهر: نماينده مردم بهشهر، نكا و گلوگاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: توافقنامه ژنو راهي براي اثبات حقانيت ملت ايران بود.

احمدعلي مقيمي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: توافق با ایران گامی مهم برای برای حفظ صلح و دوستي در جهان است و ايران اسلامي با صبر و استقامت بعد از سالها به حق مسلم خود يعني انرژي هسته اي رسيد.

وي بيان داشت: ما به مفاد اين توافقنامه كاري نداريم اما همين مقدار كه دشمن بعد از فراز و فرودهاي مختلف، غني سازي هسته اي را به رسميت شناخته و افتخاري بزرگ براي ملت ايران اسلامي است.

مقيمي ادامه داد: ما هيچ گاه دنبال سلاح هسته اي نيستيم و خوشبختانه انحرافي در توليد انرژي هسته اي نداشتيم.

وي يادآور شد: ملت ايران در برابر تمام مشكلات تا كنون ايستاده است و اين به رسميت شناختن انرژي هسته اي براي ايران در واقع بيانگر آن است كه خداوند ملت ايران را شايسته اين بزرگي و عظمت دانسته است و اين ملت را به سمت نور هدايت مي كند.

نماينده مردم بهشهر در مجلس خاطر نشان كرد: اين سند حق انرژي هسته اي را براي اريان به رسميت مي شناسد و فشارهاي مختلفي كه تاكنون بر ملت وارد شده متوقف مي شود و اين فشارها در سراشيبي قرار گرفته است.

وي گفت: اينكه حق غني سازي ايران در خاك ايران باشد بسيار مهم و ارزشي است و بيانگر قدرت ما است.

مقيمي بيان داشت: در سايه تبليغات نادرست دشمن چهره اي از ايران اسلامي ترسيم شده بود تا ايران هراسي در افكار عمومي جهان جا بيفتد كه مذاكرات منطقي تيم ديپلماتيك ما نقشه ها را نقش بر آب كرد و مسير اعتماد كشورهاي ديگر را باز كرد.

کد خبر 2181979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha