۴ آذر ۱۳۹۲، ۹:۲۹

لیگ قهرمانان اروپا؛

نایب قهرمان اروپا میزبان ناپلی‌ها/ میلان از سلتیک برد می‌خواهد

نایب قهرمان اروپا میزبان ناپلی‌ها/ میلان از سلتیک برد می‌خواهد

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم فوتبال دورتموند سه شنبه شب در یکی از سخت ترین دیدارهای تاریخ فوتبال خود در ورزشگاه خانگی با ناپولی ایتالیا دیدار می‌کند. میلان هم دیدار دشواری مقابل سلتیک در "سلتیک پارک" دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، در حالی میزبان ناپولی است که اگر این بازی را ببازد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازمی‌ماند.

دورتموند در حال حاضر با 6 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه F قرار دارد و در صورتی که در "سیگنال ایدونا پارک" ببازد از صعود به مرحله بعد بازمی‌ماند. البته در صورتی که مارسی بتواند آرسنال را در "امارات" شکست دهد شاید اندک شانسی برای این تیم باقی بماند تا حتی در صورت شکست مقابل نماینده ایتالیا، کارش به روز آخر بکشد که این امر چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.

در دیگر بازی این گروه، آرسنال میزبان مارسی فرانسه است. آرسنالی‌ها در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر در ولودروم مقابل بندرنشینان به برتری رسیده‌اند و پیروزی در این بازی صعود این تیم را قطعی می‌کند.

میلان در یکی از سخت ترین دیدارهای مرحله گروهی در زمین سلتیک به میدان می‌رود. اسکاتلندی ها همواره حریفی سخت و دشوار بوده اند و معمولا در سلتیک پارک به تیمی نمی‌بازند. این بازی برای میلان از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید ببازد. مساوی هم تا حدودی می تواند برای این تیم نتیجه امیدوارکننده‌ای باشد.

در دیگر دیدار گروه H، بارسلونای اسپانیا در "آمستردام آرنا"میهمان آژاکس آمستردام است. بارسا پیش از این صعود خود را به یک هشتم نهایی مسجل کرده و حتی با یک تساوی اندک تردید خود را در خصوص صدرنشینی گروه هم برطرف می‌کند.

برنامه مسابقات گروه E:
* بازل سوییس - چلسی انگلیس
* استوا بخارست رومانی - شالکه صفرچهار آلمان

جدول:
1- چلسی 9 امتیاز تفاضل گل 9، 2- شالکه 6 امتیاز تفاضل گل 2-، 3- بازل 5 امتیاز تفاضل گل صفر، 4- ، استوا بخارست 2 امتیاز تفاضل گل 7-

 

برنامه مسابقات گروه F:
* آرسنال انگلیس - مارسی فرانسه
* دورتموند آلمان - ناپولی ایتالیا

جدول:
1- آرسنال 9 امتیاز تفاضل گل 3، 2- ناپولی 9 امتیاز تفاضل گل یک، 3- دورتموند 6 امتیاز تفاضل گل 2، 4- مارسی بدون امتیاز تفاضل گل 6-

برنامه مسابقات گروه G:
* زنیت سنت پترزبورگ روسیه - آتلتیکو مادرید اسپانیا
* پورتو پرتغال - آستریا وین اتریش

جدول:
1- آتلتیکومادرید 12 امتیاز تفاضل گل 10، 2- زنیت 5 امتیاز تفاضل گل 1-، 3- پورتو 4 امتیاز تفاضل گل 1-، 4- آستریا وین یک امتیاز تفاضل گل 8-
 

برنامه مسابقات گروه H:
* آژاکس هلند - بارسلونا اسپانیا
* سلتیک اسکاتلند - میلان  ایتالیا

جدول:
1- بارسلونا 10 امتیاز تفاضل گل 7 ، 2- میلان 5 امتیاز تفاضل گل صفر، 3- آژاکس 4 امتیاز تفاضل گل 4-، سلتیک 3 امتیاز تفاضل گل 3-

کد خبر 2182058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha