۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

شمشیربازی کلاس A جوانان؛

اعلام آمادگی پنج کشور اروپایی و سه کشور آسیایی برای سفر به تهران

اعلام آمادگی پنج کشور اروپایی و سه کشور آسیایی برای سفر به تهران

تاکنون حضور شمشیربازانی از پنج کشور اروپایی و سه کشور آسیایی در یازدهمین دوره مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان قطعی شده است. این در حالی است که نوزده روز تا آغاز این رقابت‌ها در تهران باقی مانده و کشورهای متقاضی می‌‍توانند تا یک هفته پیش از آغاز مسابقات نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون شمشیربازی برای یازدهمین سال متوالی میزبان مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان است که طی روزهای 23 و 24 آذرماه در دو اسلحه سابر و اپه در تهران برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها از آنجا که تاثیر مستقیم در رنکینگ کشورهای شرکت کننده دارد، از رویداد مهم در تقویم فدراسیون جهانی به حساب می‌آید. بر این اساس تاکنون و در فاصله نوزده روز مانده به آغاز این مسابقات در تهران، پنج کشور اروپایی و سه کشور آسیایی برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارمنستان، آذربایجان، دانمارک، اتریش، اردن، عراق، قزاقستان و بلاروس کشورهایی هستند که آمادگی نهایی خود را برای سفر به تهران و شرکت در مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان اعلام کرده‌اند. در این میان قزاقستان با 10 شمشیرباز و بلاروس با 2 بازیکن بیشترین و کمترین تعداد شرکت کننده را در اختیار دارند.

همچنین بر اساس اعلام آمادگی صورت گرفته اردن و عراق هر یک با 6 شمشیرباز و هر یک از کشورهای ارمنستان و دانمارک هم با 5 شمشیرباز به تهران سفر خواهند کرد. آذربایجان و اتریش هم برای اعزام 4 بازیکن به ایران اعلام آمادگی کرده‌اند. بدین ترتیب تاکنون حضور 42 شمشیرباز خارجی در این دوره از مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان قطعی شده است.

کشورهای متقاضی شرکت در مسابقات جام جهانی کلاس A جوانان تا یک هفته پیش از آغاز مسابقات می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 2182172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha