۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

حسینی:

ایران از قدرتهای اول فوتبال ساحلی جهان است

ایران از قدرتهای اول فوتبال ساحلی جهان است

ساری - خبرگزاری مهر: دروازه بان مازندرانی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: ایران از قدرتهای اول فوتبال ساحلی جهان است.

سید پیمان حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هر کدام از بازیکنان در حد توان‌شان زحمت کشیدند و من سعی کردم بهترین بازی‌ام را در دوران فوتبال ساحلی‌ام به نمایش بگذارم تا ایران قهرمان جام بین قاره‌ای شود.

حسینی که یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رسیدن به قهرمانی در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بود گفت: تیم ملی ایران برای اولین بار بود که در این رقابت‌ها شرکت می‌کرد و خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که ما بتوانیم به عنوان خوبی در این بازی‌ها برسیم.

وی اظهار داشت: اما قدرتی را به نمایش گذاشتیم که تیم‌های قدرتمند فوتبال ساحلی جهان همچون روسیه و برزیل در مقابل ما چاره‌ای جز تسلیم نداشتند. خدا را شکر با بازی‌های خوبی که انجام دادیم توانستیم قهرمان شویم.

دروازه‌بان مازنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ادامه افزود: هر کسی به حد توانش زحمت خود را کشید. هدف همه بازیکنان یکی بود و آن هم قهرمانی تیم ایران.

سید پیمان حسینی گفت: به سهم خودم در درون دروازه تیم ملی سعی کردم که بهترین بازی‌ام را در عمر فوتبال ساحلی‌ام انجام دهم و امیدوارم به اندازه کافی موفق شده باشم و البته خوشحالیم با هر وضعی که بود قهرمان دنیا شدیم.

وی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم جایگاهمان را در دنیا حفظ کنیم و نشان دهیم ایران همیشه از قدرت‌های اول فوتبال ساحلی جهان است.
 
 

کد خبر 2182403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha