۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

تیم ملی فوتسال به مصاف عراق می‌رود/ اعلام برنامه بازی با روسیه

تیم ملی فوتسال به مصاف عراق می‌رود/ اعلام برنامه بازی با روسیه

تیم فوتسال امید ایران و تیم ملی بزرگسالان عراق روز پنجشنبه 7 آذرماه و تیم ملی بزرگسالان ایران و عراق روز جمعه هشتم آذرماه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا یارمحمدی رئیس دپارتمان کمیته فوتسال درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: فردا پنجم آذرماه تیم ملی فوتسال بزرگسالان با تیم رسانه‌های ورزش در قالب بازی خیریه یک دیدار خواهد داشت که این بازی راس ساعت 14در سالن هندبال برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم ملی فوتسال بزرگسالان عراق امروز وارد ایران می‌شود تا دو دیدار دوستانه با تیم ملی بزرگسالان و امید ایران داشته باشد. بر همین اساس تیم امید ایران و تیم ملی بزرگسالان عراق روز پنجشنبه 7 آذرماه راس ساعت 16 و تیم ملی بزرگسالان ایران و عراق روز جمعه هشتم آذرماه راس ساعت 16 برگزار می‌شود تا هر دو تیم علاوه بر کسب تجربه، به آمادگی لازم برسند. هر دو دیدار فوق در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

یار محمدی در پایان درباره بازی ایران با روسیه هم گفت: نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال روسیه ارسال خواهیم کرد تا در صورت امکان علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی و مصطفی نظری را برای دو بازی دوستانه با روسیه در اختیارمان قرار دهند. در واقع با برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوهای تدارکاتی قصد داریم تا روند رو به رشد را در این رشته ورزشی مهیا کرده و بهتر از گذشت عمل کنیم.

طبق اعلام یارمحمدی، دیدار دوستانه تیم های ملی امید و بزرگسالان ایران با تیم های ملی امید و بزرگسالان روسیه از شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

برنامه دو دیدار دوستانه ایران و روسیه که در ورزشگاه شاهدیه یزد برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

دوشنبه 11 آذر 92
* امید ایران - امید روسیه، ساعت 14:30
* بزرگسالان ایران - بزرگسالان روسیه، ساعت 17:20

سه‌شنبه 12 آذر92
* امید ایران - امید روسیه، ساعت 14:30
* بزرگسالان ایران - بزرگسالان روسیه، ساعت 17:20
 

کد خبر 2182561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha