۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۲

حجت الاسلام صداقت زاده:

فرهنگ در مباحث اقتصادی نیز مقدم است

فرهنگ در مباحث اقتصادی نیز مقدم است

کرج - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه امروز در تولید و مدیریت فرهنگ مشکل داریم، گفت: در هر جا که ورود کنیم ولو در مباحث اقتصادی فرهنگ مقدم است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمدرضا صداقت زاده پیش از ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که در سالن سیروس صابر این اداره کل و با حضور جمعی از مدیران لشکری و کشوری، مسئولان استانی، هنرمندان، اصحاب رسانه و... برگزار شد؛ «فرهنگ و هنر» را ملاک و معیار توسعه دانست و اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته مقوله فرهنگ به صورت جدی در چشم اندازی کلان دیده شده است.

فرهنگ مقدم بر هر امری است

وی با بیان اینکه  فرهنگ در دین مبین اسلام نیز مورد تأکید قرار گرفته است؛ افزود: در هر امری از اقتصاد تا سیاست رد پایی از مباحث فرهنگی دیده می شود آنچه در فرمایشات رهبری  نیز مورد تأکید قرار گرفته است. در هر جا که ورود کنیم ولو در مباحث اقتصادی فرهنگ مقدم است.

حجت الاسلام صداقت زاده افزود: امروز در تولید و مدیریت فرهنگ مشکل داریم و باید این مهم در تمام ابعاد جامعه احیاء شود.

حجت الاسلام صداقت زاده در ادامه سخنان خود خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تأکید کرد: فرهنگ مقوله گسترده، مهم و دامنه داری است و با چشم اندازی که مدیرکل جدید ارشاد البرز بر اساسی مولفه و شاخصه استان ترسیم کرده اند از نهایت  ظرفیت های هنرمندان در سایه وفاق و همدلی با اصحاب رسانه استفاده شود.

کد خبر 2183239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha