۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

نجفی زاده:

کارگاههای آموزشی يگان ويژه نيروی انتظامی در اراک راه اندازی و تجهيز شد

کارگاههای آموزشی يگان ويژه نيروی انتظامی در اراک راه اندازی و تجهيز شد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از راه اندازی و تجهيز کارگاههای آموزشی يگان ويژه نيروی انتظامی در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام نجفی زاده افزود: اين کارگاه های آموزشی ابتدا در رشته برق ساختمان و پس از نيازسنجی های به عمل آمده توسط يگان ويژه نيروی انتظامی در ساير رشته های مورد نياز ديگر نيز تجهيز و راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با مسئولين يگان ويژه نيروی انتظامی استان مرکزی و در  راستای افزايش همکاريهای آموزشی و همچنين ارائه خدمات آموزشی به سربازان و پرسنل شاغل در يگان ويژه نيروی انتظامی تجهيز و راه اندازی کارگاههای آموزشی صورت پذيرفت.

وی در ادامه افزود: اين دوره های آموزشی با عنايت به برنامه های آموزشی سه ماهه چهارم سال جاری به اين عزيزان ارائه می گردد و باعث می شود تا سربازانی که مشغول طی دوره مقدس سربازی در اين واحد نظامی هستند پس از پايان دوره سربازی دارای صاحب يک فن و هنر نيز باشند که اين مطلب می تواند در اشتغال اين عزيزان بعد از طی دوره سربازی کمک بسزايی نمايد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی اظهار داشت: دوره های آموزشی فنی و حرفه ای  پيش از اين نيز در ساير پادگانهای نظامی ويژه سربازان اجرا گرديده است که تاثيرات مثبتی را بعد از اتمام دوره خدمت سربازی آنان در پی داشته است.

نجفی زاده به منظور تلاشهای صورت گرفته  موفقيتهای حاصله را نتيجه اين تلاشها و زحمات يکايک کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی دانست و افزود: بدون همکاری و همياری نمی توان بر مشکلات و مسائل موجود فائق آمد و اين دستاوردها نتيجه همين همکاری ها می باشد.

وی با تاکید بر اینکه آموزشهای فنی و حرفه ای قابليت استفاده در تمامی بخش های صنعت- معدن و کشاورزی را دارد  گفت: آموزشهای مهارتی قابليت استفاده در تمامی بخش های صنعت - معدن و کشاورزی را دارد و اين اداره کل آمادگی دارد تا در تمامی  بخشهای مذکور آموزشهای مهارتی را به علاقمندان ارائه نمايد.

کد خبر 2183402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha