۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

سردار جعفری نسب:

معابر عمومی ساری ساماندهی شود

معابر عمومی ساری ساماندهی شود

ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی مازندران با برشمردن برخي مشکلات شهري در مرکز استان و شهر ساري بر ساماندهي معابر عمومي و کاهش بار ترافيکي تاکيد کرد و افزود: ساماندهي پياده روها، جمع آوري متکديان و معتادان تابلو، افراد ولگرد و مقابله با سد معبر از جمله اقداماتي است که مي تواند نقش مهمي در رفع معضلات و مشکلات شهري داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب ظهر سه شنبه در نشست تعاملي با شهردار ساري بر تعامل و همکاري سازمان شهرداري با پليس در جهت ساماندهي معابر عمومي و کاهش بار ترافيک شهري تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان مازندران در سخناني با بيان اينکه تامين نظم وامنيت براي مردم مستلزم تعامل و همکاري همه جانبه سازمان ها و دستگاه ها با يکديگر است، افزود: دستگاه ها با تعامل و همکاري با پليس و اجراي طرح هاي مختلف مشارکتي نقش بسزائي در تامين نظم وامنيت دارند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به موضوع مديريت شهري بر توجه ويژه مديران به طرح هاي اجرائي در سه مرحله کوتاه مدت،ميان مدت و بلندمدت تاکيد کرد و افزود:براي رفع مشکلات ومعضلات شهري مديران ضمن در نظر گرفتن رفع اين معضل در طرح هاي بلند مدت بايد نسبت به ارائه طرح هاي زودبازده کوتاه مدت نيز اقدام کنند.

فرمانده انتظامي استان مازندران ازآمادگي اين فرماندهي در همکاري با سازمان هاي مختلف شهرداري ساري در رفع معضلات اجتماعي و شهري خبر داد و افزود:پليس راهنمائي و رانندگي در تعامل با سازمان حمل و نقل ترافيک شهري مي تواند نسبت به ساماندهي خيابان ها و پياده رو ها در کاهش بار ترافيکي شهر همکاري کند.

وي همچنين بر همکاري پليس هاي تخصصي و معاونت ها با فرماندهي انتظامي شهرستان ساري در راستاي مديريت شهري تاکيد کرد.

کد خبر 2183403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha