۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵

جلالی در گفتگو با مهر عنوان کرد:

شش نامزد برای ایران نشانه پیشرفت است/ اعتقادی به لابی در AFC ندارم

شش نامزد برای ایران نشانه پیشرفت است/ اعتقادی به لابی در AFC ندارم

کارشناس فوتبال و سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید همین که فوتبال ایران در شش بخش کاندیدای کسب بهترین عناوین بوده، خودش نشانی از پیشرفت است. او همچنین می‌گوید به بده بستان‌ها و لابی‌های AFC با کشورهایی مثل چین برای کسب عنوان بهترین‌ها اعتقادی ندارد.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب نشدن جواد نکونام به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال آسیا اظهار داشت: نکونام یکی از ستون‌های بزرگ و مهره‌های موثر تیم ملی در صعود به جام جهانی بود. او همچنین در قهرمانی استقلال سهم بسزایی داشت. با این حال من از رقبای او در آسیا شناختی ندارم و نمی‌توانم از نظر فنی بگویم که آیا این حق نکونام بوده بهترین بازیکن شود یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به سیاسی کاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و لابی های AFC به اعطای جوایز بهترین ها به کشورهایی مثل چین اعتقاد دارد یا خیر گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم به لحاظ این که وقتی ما در شش بخش بهترین ها، کاندیدا شدیم این نشان پیشرفت ماست. این خوب است که ما توانسته ایم در شش بخش کاندیدای کسب بهترین‌ها شویم.

وی ادامه داد: اگر فوتبال ساحلی ما زودتر قهرمان می شد این موضوع می توانست در کسب یک جایزه برای ما تاثیرگذار باشد ولی همانطور که گفتم ما باید موضوع را کلی ببینیم یعنی این که در شش بخش کاندیدا شده ایم و همین مسئله برای نشان دادن پیشرفت ما کافی است.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط تیمش برای بازی با پرسپولیس در روز جمعه یادآور شد: هفته گذشته تمرینات پرفشاری را انجام دادیم ولی این هفته از فشار تمرینات کم کردیم و خوشبختانه بازیکنانم خیلی خوب نسبت به تمرینات واکنش نشان دادند.

جلالی با تاکید بر این که بازیکنان تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس فوق العاده انگیزه دارند گفت: خود بازیکنان می دانند چه بازی مهمی در پیش دارند و گرفتن سه امتیاز برایشان چه حکمی دارد به همین دلیل آنها کاملا از هر نظر خودشان را برای این بازی بزرگ مجهز کردند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این که چرا این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل عملکرد خوبی نداشته است یادآور شد: ما تلاش کردیم تا خلاء های تیممان را با گرفتن چند بازیکن پر کنیم. هفته گذشته با محمدحسین مهرآزما که اتفاقا بازیکن با استعداد و خوبی است به توافق رسیدیم و وی به تیم ما اضافه شد. من جاسم کرار را می خواستم که خوشبختانه باشگاه در حال انجام کارهای این بازیکن است و بزودی به ما ملحق می شود.

وی با بیان این که پرونده جذب بازیکن داخلی برای تراکتورسازی بسته شده است گفت: یکی دو بازیکن خارجی خوب هم می گیریم تا در دور برگشت مسابقات لیگ برتر و همچنین رقابت‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند ظاهر شویم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این که چرا تیمش در نیم فصل اول در بازی های خانگی نتیجه نمی گرفت و آیا نگران تکرار این اتفاق در نیم فصل دوم و به خصوص برای بازی با پرسپولیس نیست، تصریح کرد: به لحاظ نوع بازی حریفانمان در تبریز به قابلیت به خصوصی نیاز داریم که مقابل این سبک از بازی های بسته موثر است. این قابلیت را می شد تا حدی با تمرین به دست آورد و برای حل سایر مشکلات باید تیم را ترمیم کنیم.

وی ادامه داد: ضربات ایستگاهی یکی از فاکتورهایی است که در مسابقات بسته به ما کمک می کند. ما از این فاکتور در نیم فصل اول بی بهره بودیم و فکر می کنم در ادامه مسابقات با انجام چند خرید بتوانیم با بازی های بسته حریفان مقابله کنیم.

کد خبر 2183624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha