۶ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۷

سرهنگ مزگی نژاد:

بسیج پشتوانه قوی انقلاب اسلامی است

بسیج پشتوانه قوی انقلاب اسلامی است

بشرویه - خبرگزاری مهر: مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز بسیج به مانند لشکری قوی و پایدار پشتیبان انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مزگی نژاد روز گذشته در جمع بسیجیان شهرستان بشرویه اظهارکرد: هفته بسیج فرصتی برای یادآوردی رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی بسیج را لشکر بزرگ امروز انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با  دلاورمردی و دست خالی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک ملت عزیزمان به اشغال دشمنان درآید.

وی با بیان اینکه امروز نیز همین بسیجیان تحصیل علم و ابتکارات توانسته اند بار دیگر در مقابل جنگ نرم و نفوذی دشمن بایستند و با اقتدار نام میهن را در ددیف کشورهای قدرتمند جهان بیاورند.

وی همچنین به موفقیت اخیر دانشمندان بسیجی نخبه و تمامی دست اندرکاران انرژی هسته ای و نیز قوای محکم نیروهای بسیجی و نظامی  اشاره کرد و اظهار داشت:دشمن بداند ایران هیچگاه بفکر ایجاد سلاح های اتمی نبوده و به دنیا و دشمنان ثابت خواهد کرد تا از انرژی هسته ای به عنوان یک انرژی مفید و کاربردی در آبادانی کشور استفاده خواهد شد.

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی همچنین به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و این امر را بسیار مهم و الهی دانست و گفت: وظیفه هر بسیجی است که با الگوگرفتن از راه امام حسین(ع) و یارانش در فرهنگ و تبلیغ اسلام تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام چشم دیدن موفقیت های ملت ایران را ندارند، تصریح کرد: باید با هوشیاری و با مصرف درست انرژی و نعماتی که در کشورمان است به دشمن بفهمانیم در تمامی عرصه ها تلاش خواهیم کرد تا موفقیت های بیشتری را بدست آوریم.

سرگرد رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشرویه نیز از فعالیت های چشم گیر پایگاه های بسیج این شهرستان خبر داد و افزود: بسیجیان شهرستان بشرویه همه و همه به فرموده رهبر لبیک می گویند ودر تمامی عرصه ها حضور چشمگیر دارند.

در این حماسه بزرگ بیش از 1000 بسیجی از پایگاه های مختلف سطح شهرستان بشرویه حضور داشتند.

کد خبر 2183741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha