۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸

مرادعلیزاده:

لزوم حرکت در مسیر توسعه/ حفظ آرمان‌های شهدا وظیفه همگان است

لزوم حرکت در مسیر توسعه/ حفظ آرمان‌های شهدا وظیفه همگان است

رفسنجان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا را وظیفه همگان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مراد علیزاده عصر سه شنبه در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در سالن سینما آزادی سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: اگر پیش از هر حرکتی نیت خیر وجود داشته باشد، در همه عرصه ها موفق می شویم که بالاترین آن دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: رزمندگان دیروز و یادگاران امروز دوران دفاع مقدس با نیت خالصانه و با تجربیات ارزشمندی که از فداکاری ها و ایثارگری هایشان دارند، می توانند تاثیر مفیدی بر محیط زندگی و کارشان بگذارند.

این مسئول با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا و حفظ آرمان های آنها بیان داشت: نیت مهمترین امر در زندگی بشر است و در هر کاری تاثیرگذار خواهد بود.

مرادعلیزاده با بیان اینکه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس در جنگ و در پشت جبهه‌ها کار انجام دادند و به نوعی در این دفاع سهیم بودند، نیت قلبی داشتند، افزود: با این رشادت ها و فداکاری ها سرانجام دنیا فهمید که این تجاوزگران بودند که جنگ را بر ما تحمیل کردند.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: قدرت خدمت در وجود همه شما به واسطه نیت خیر وجود دارد و با این نیت باید به سمت سازندگی و توسعه حرکت کرد.

مرادعلیزاده با بیان اینکه درهای خدمت برای همه باز است، تأکید کرد: در صحنه‌های کار و تولید اراده زیادی به وجود می‌آید تا بیش از پیش توانایی خود را در تمام عرصه‌ها ثابت کنیم.

در این مراسم که جمعی از مسئولین و کارکنان مجتمع مس سرچشمه نیز حضور داشتند، تئاتر، تواشیح و بیان خاطرات از سوی رزمندگان دفاع مقدس نیز اجرا شد.
 

کد خبر 2183773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha