۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

با حضور 5 هزار نفر

مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می شود

مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می شود

همزمان با برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مسابقات رشته تخصصی مفاهیم 7 آذرماه با حضور 5 هزار نفر در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ولی یار احمدی» رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر اظهارداشت: مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم، همانند سایر رشته ها، در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته یاراحمدی، در مرحله استانی که آزمون آن در مراکز استان ها توسط ادارات کل اوقاف و امور خیریه در هفتم آذرماه برگزار خواهد شد، نفرات اول تا پنجم خواهران و برادران، به مرحله کتبی کشوری راه خواهند یافت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف متذکر شد: آزمون کشوری نیز در 14 و 15 دی ماه و به صورت متمرکز از سوی مرکز آموزش قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

یاراحمدی تصریح کرد: برگزیدگان این آزمون به مرحله نهایی که به صورت شفاهی در ایام برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این رشته از مسابقات، از کتاب تفسیر نمونه، بهره مند شوند.

یاراحمدی متذکر شد: برای شرکت در مرحله کتبی کشوری، علاقمندان باید به مطالعه تفسیر قرآن کریم از ابتدا تا سوره مبارکه نساء بپردازند و سپس به 100 سوال تستی و 10 سؤال تشریحی پاسخ دهند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: بیش از 5 هزار نفر در مرحله استانی آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده اند که از این تعداد 40 نفر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

کد خبر 2184193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha