۶ آذر ۱۳۹۲، ۲۳:۲۶

حواشی دیدار ستارگان میلان - پرسپولیس؛

تقدیر فرانکو باره‌سی از رویانیان/ سفیر ایتالیا به محل اقامت میلان رفت

تقدیر فرانکو باره‌سی از رویانیان/ سفیر ایتالیا به محل اقامت میلان رفت

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا پس از رسیدن تیم میلان به هتل محل اقامت خطاب به محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس گفت: همه چیز خوب است و عالی. ما از دعوت شما سپاسگزاریم. همچنین امیدواریم بازی خوب و پرتماشگری را پنجشنبه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم ستارگان میلان پس از استقبالی با شکوه در فرودگاه امام خمینی(ره) عازم هتل محل اقامت خود شدند و در شرایطی که محمد رویانیان مقابل درب هتل ایستاده بود، پس از دیده بوسی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وارد هتل شدند.

برخی عکاسان، خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی مقابل هتل تجمع کرده بودند. تعدادی از مهمانان هتل نیز در لابی جمع شده بودند و با برنامه ریزی انجام شده از سوی حراست هتل و همچنین کمک مسئولان حراست وزارت ورزش، نظم خوبی در هتل حاکم شده بود. بازیکنان میلان پس از ورود به هتل، به طبقه 26 رفته و شام خود را صرف کردند

حمید استیلی نیز در کنار بازیکنان میلان بوده و قرار است مذاکراتی درباره آکادمی فوتبال پرسپولیس پس از صرف شام انجام شود. البته در صورتی که مهمانان میلانی باشگاه پرسپولیس احساس خستگی نکرده و آمادگی مذاکره را داشته باشند.

محمد رویانیان قبل از صرف شام دقایقی با برخی از ستاره‌های میلان گفتگو کرده و به همه آنها خوشامد گفت که یکی از آنها فرانکو بارسی بود.

رویانیان در دیدار کوتاه با فرانکو بارسی ضمن خوشامدگویی به وی گفت: به شما و همبازیانت‌ان و گروه اعزامی به خاطر پروازی که داشتید خسته نباشید گفته و ورودتان به ایران را به نیابت از تمامی هواداران فوتبال دوست خوشامد می‌گویم. برایتان آرزو می‌کنم لحظات خوشی را در ایران داشته باشید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: ما  از شما تشکر می‌کنیم که دعوتمان را پذیرفتید و سعی کرده‌ایم برنامه ریزی خوبی را انجام دهیم و از نظر تشریفات و مسائل جانبی همه چیز را در نظر بگیریم. امیدواریم که کمبودی را از نظر امکانات و مسائل جانبی احساس نکنید.

رویانیان درباره سفر و ورود به ایران نظر بارسی را جویا شد و کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا و تیم آث میلان در این باره گفت: همه چیز خوب است و عالی. ما از دعوت شما سپاسگزاریم. امیدواریم بازی خوب و پرتماشگری را پنجشنبه داشته باشیم. همانطور که می‌دانید ستارگان بزرگی را با خود به ایران آورده‌ایم، برای من استقبال در فرودگاه بسیار جالب و عالی بود.

وی افزود: فوتبال دوستان ایرانی به تیم ما ابراز لطف و محبت کرده و جمعیت زیادی به فرودگاه آمده بودند. تعدادی از  آنها پرچم پرسپولیس و تعدادی پرچم میلان داشتند، نمی‌دانم این هواداران به هر دو تیم علاقه مند بودند یا اینکه برخی از آنها دوست داران میلان بوده و برخی دیگر علاقه مندان پرهیجان پرسپولیس. اما در مجموع همه چیز خیلی خوب بود.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایتالیا همچنین تاکید کرد: دیدم که وقتی ستارگان میلان در میان استقبال تماشاگران و وهواداران وارد اتوبوس شدند، ازدحام جمعیت زیادی بود. آنها مالدینی و دیگر ستارگان ما را مورد تشویق قرار دادند. اینجا هم همه چیز عالی است، از شما ممنونیم.

از سوی دیگر و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، سفیر ایتالیا به همراه معاون خود نیز امشب وارد هتل محل اقامت بازیکنان میلان شد و در رستوران مورد استقبال محمد رویانیان قرار گرفت.

سفیر ایتالیا و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همدیگر را در آغوش گرفته و با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و پس از دقایقی گفتگو سفیر ایتالیا در حالی که بازیکنان میلان مشغول صرف شام بودند، به نزد تک تک آنها رفت و پس از دیده بوسی به آنها خوشامد گفته و به گپ و گفت پرداخت.

همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در هتل محل اقامت ستارگان میلان حضور یافت و دقایقی درباره تیم فوتبال پرسپولس با محمد رویانیان به گفتگو پرداخت.

کد خبر 2184465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha