۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

حسینی:

ایران ابرقدرت جدیدی در فوتبال ساحلی جهان است

ایران ابرقدرت جدیدی در فوتبال ساحلی جهان است

نوشهر - خبرگزاری مهر: دروازه بان مازندرانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: با قهرمانی ایران در مسابقات جام قاره ای فوتبال ساحلی، ابرقدرت جدیدی در این رشته ورزشی به جهان معرفی شده است.

سید پیمان حسینی در حاشیه مراسم بازگشت از مسابقات بین قاره ای و ورود به زادگاهش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جام بین قاره ای همیشه بهترینهای دنیا شرکت می کنند و خدا را شکر با اینکه در سخت ترین گروه بودیم ولی توانستیم شایستگی خودمان را نشان دهیم و قهرمان مسابقات شویم.

وی با اشاره به جایگاه تیم ایران قبل از مسابقات گفت: ایران به عنوان تیم قهرمان آسیا و در رده 6 دنیا قرارداشت که البته با این قهرمانی در رده بندی تغییراتی ایجاد می شود و درست است که در جام جهانی تا نیمه نهایی رفتیم ولی توانستیم در جام بین قاره ای شایستگی خود را نشان دهیم و ابرقدرت جدیدی به جهان معرفی کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه با حمایت مسئولین و تلاش کادر فنی و ورزشکاران ما باید این جایگاه راحفظ کنیم وارتقا دهیم اظهار داشت: از این به بعد انتظارات مردم از ما بیشتر می شود و البته حق مردم است که تیم پر قدرت بخواهند و ورزشکاران نیاز به حمایت بیشتری دارند

احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: رسمی که در استان برای تجلیل از قهرمانان داریم این است که از قهرمانان در جلسات شورای اداری با هماهنگی استاندار و باحضور فرمانداران و مدیران کل استان تجلیل می کنیم.

وی اظهار داشت: در هفته آینده با نشستی که با سردار باران چشمه در خصوص حل مشکل سربازی این ورزشکار داریم سعی بر برطرف کردن آن داریم و امیدوارم مسئولین شهرستان نوشهر هم مانند سایر شهرستان به نحو ویژه ای، پاداش مناسبی برای این ورزشکار در نظر بگیرند.

کد خبر 2184509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha