۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۸

ناصر محمدخانی:

تماشاگران برای مهدوی‌کیا سنگ تمام گذاشتند/ میلانی‌ها آماده بودند

تماشاگران برای مهدوی‌کیا سنگ تمام گذاشتند/ میلانی‌ها آماده بودند

مهاجم سال‌های پیش پرسپولیس با اشاره به اینکه تمرینات سنگین علی پروین باعث شده بود بدن بازیکنان این تیم بگیرد، در مورد خداحافظی مهدوی‌‎کیا گفت: واقعا کار قشنگی بود و تماشاگران برای مهدی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر محمدخانی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ستارگان میلان در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: اینکه قدیمی‌ها و پیشکسوتان پرسپولیس دوباره کنار هم قرار گرفتند، از حال همدیگر مطلع شده و از دل‌های همدیگر با خبر شدند، کار بسیار پسندیده‌ای بود که همه از این مسئله ابراز خوشحالی کردند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این حرکت‌ها ادامه داشته باشد، افزود: تمرینات پروین بسیار سنگین بود و باعث شد بدن‌های ما بگیرد. ضمن اینکه خیلی به ما دیر اعلام شد که تمرینات را شروع کنیم. اگر زودتر می‌آمدیم و تمرین می‌کردیم، امروز آماده‌تر بودیم.

مهاجم سال‌های پیش پرسپولیس در مودر خداحافظی مهدوی‌‎کیا هم اظهار کرد: واقعا کار قشنگی بود و تماشاگران برای مهدی سنگ تمام گذاشتند. همه بازیکنان هم به افتخار پروین دور افتخار زدند و از این بازیکن به بهترین شکل قدردانی شد.

محمدخانی همچنین گفت: بازیکنان میلان سال‌های سال کنار هم قرار گرفته بودند و فقط یکی دو نفر آنها چربی اضافه داشتند. آنها خوب کار می‌کردند و اگر ما هم کنار هم قرار بگیریم، در آینده خوب‌تر خواهیم شد.

 

کد خبر 2184805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha