۷ آذر ۱۳۹۲، ۲۱:۵۵

دستیار ولاسکو سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان شد

دستیار ولاسکو سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان شد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: ناصر شهنازی دستیار خولیو ولاسکو در تیم ملی ایران به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر شهنازی کمک مربی تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان معرفی شد.

محمدرضا سدید مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان عصر پنجشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان طی سالیان اخیر به صورت مستمر در رقابت های لیگ برتر والیبال حضور داشته و مردم استان به این رشته ورزشی علاقه بسیاری پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه این تیم در چهار بازی ابتدایی این فصل لیگ برتر والیبال نتایج خوبی کسب نکرده بود و محمدرضا دامغانی سرمربی با دانش تیم به یکباره از سمت خود استعفا داد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان افزود: ما به رغم میل باطنی خود استعفای دامغانی را پذیرفتیم چون آقای دامغانی تلاش های بسیاری برای والیبال آلومینیوم انجام داده و دوست نداشتیم وی از تیم جدا شود.

سدید تصریح کرد: در نهایت ناصر شهنازی یکی از مربیان تیم ملی والیبال که دارای سوابق درخشانی در این عرصه است به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان انتخاب شد.

فریدون الهامی مدیرفنی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان نیز در این خصوص گفت: محمدرضا دامغانی طی مدت حضور خود در هرمزگان در راستای پیشرفت والیبال این استان کارهای بسیاری انجام داد.

وی ادامه داد: ناصر شهنازی سرمربی جدید آلومینیوم یکی از مربیان نخبه والیبال است که می تواند به ارتقای جایگاه تیم والیبال آلومینیوم کمک کند.

ناصر شهنازی سرمربی جدید تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان نیز با بیان اینکه تلاش می کنم این تیم از شرایط نامطلوب فعلی خارج شود، عنوان کرد: ما تلاش می کنیم تا آلومینیوم به مرور زمان نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش مهر، تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان تا پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال با چهار شکست و کسب 2 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

کد خبر 2184875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha