۸ آذر ۱۳۹۲، ۶:۵۳

حسنوند در گفتگو با مهر:

مردم به برازجان نیایند/ وعده رئیس‌جمهور برای جبران خسارات زلزله‌زدگان

مردم به برازجان نیایند/ وعده رئیس‌جمهور برای جبران خسارات زلزله‌زدگان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به حضور گسترده نیروهای امدادی، نیازی به حضور مردم در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتستان نیست.

فریدون حسنوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین نشست شورای مدیریت بحران استان بوشهر را نیز دقایقی پیش در برازجان برگزار کردیم که همه مسئولان موظف شدند تا از همه امکانات برای خدمات‌رسانی سریع‌تر به آسیب‌دیدگان زلزله استفاده کنند.

وی افزود: در این زمین لرزه تاکنون هفت نفر کشته شده‌اند و 65 زخمی داشته‌ایم و 130 نفر به صورت سرپایی مداوا شده‌اند که یک نفر هم برای مداوا به شیراز منتقل شده است.

استاندار بوشهر افزود: شرایط در حال حاضر در کنترل است و شرایط لازم برای اسکان موقت آسیب‌دیدگان زلزله نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی از وعده رئیس‌جمهور برای جبران خسارت زلزله‌زدگان خبر داد و تصریح کرد: رئیس جمهور ضمن عرض تسلیت به مردم بوشهر، خاطرنشان ساخت که در نشست هیئت دولت برای کمک و جبران خسارات زلزله‌زدگان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

حسنوند افزود: همه تلاش نیروهای امدادی، کمک‌رسانی مطلوب به حادثه‌دیدگان است و تلاش می‌کنیم که مشکل قطعی برق در همه نقاط تا امشب حل شود و عملیات آواربرداری نیز از فردا آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه اقلام توسط هلال احمر بین زلزله‌زدگان توزیع خواهد شد و همه مسئولان نیز برای بررسی مشکلات بین مسئولان حضور دارند.

استاندار بوشهر گفت: مردم همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و امیدواریم همکاری‌ها ادامه داشته باشد و از مردم دیگر نقاط استان نیز می‌خواهیم که به این منطق نیایند و اجازه دهند که نیروهای امدادی کار خود را انجام دهند.

کد خبر 2184887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha