۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵

محمد رویانیان:

خیلی‌ها کارشکنی کردند/ فتح‌الله‌زاده بارسلونا را می‌آورد!

خیلی‌ها کارشکنی کردند/ فتح‌الله‌زاده بارسلونا را می‌آورد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به برگزاری دیدار پیشکسوتان این باشگاه با تیم ستارگان میلان گفت: خیلی ها تلاش کردند و باشگاه پرسپولیس را یاری دادند تا این دیدار به بهترین شکل ممکن برگزار شود اما برخی هم کارشکنی کردند و در تلاش بودند تا این بازی برگزار نشود!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان پس از پایان ضیافت شامی که به مناسبت حضور ستارگان میلان در برج میلاد برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: با وجود همه مشکلاتی که به وجود آمد و بحث‌هایی در مورد آلودگی هوا  و تعطیلی بازی مطرح شد، با این حال بازی برگزار شد و فکر می‌کنم تماشاگران هم از این دیدار راضی بودند.

وی با انتقاداز افرادی که تلاش می‌کردند این دیدار برگزار نشود گفت: من تا یک ساعت و نیم قبل از  بازی در تلاش بودم تا با مسئولان تماس بگیرم و زمینه برگزاری این بازی را فراهم کنم. خیلی ها کم لطفی کردند و هدفشان این بود که بازی برگزار نشود. با این حال خیلی ها هم تلاش کردند تا این بازی به بهترین شکل ممکن برگزار شود که باید از همه آنها تشکر کنم.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از میلان قصد ندارید یک تیم پرطرفدار دیگر مثل بارسلونا را به ایران بیاورید با شوخی گفت: بارسلونا را آقای فتح الله زاده به ایران خواهد آورد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیریت در فوتبال ایران ایراد دارد خاطرنشان کرد: ما برای برگزاری این دیدار سختی های زیادی کشیدیم و اتفاقات عجیبی رخ داد. باید بیشتر از گذشته به فکر نظام مدیریتی در فوتبال باشیم و ایراداتی که وجود دارد را برطرف کنیم.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این دیدار این بود که بتوانیم خداحافظی باشکوهی را برای مهدوی کیا رقم بزنیم که خدا را شکر شرایط خوبی بود و مهدوی کیا در یک دیدار بزرگ و بیادماندنی از فوتبال خداحافظی کرد. امیدواریم بتوانیم برای سایر بازیکنان نیز این برنامه ها را تدارک ببینیم.

محمد رویانیان که همچنان بر استعفایش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اصرار دارد در این مورد گفت: احساس می کنم از جنس فوتبال نیستم و حس خوبی برای ماندن در این فوتبال ندارم. هواداران شاهد بودند که در مقاطع مختلف برای من جانشین در نظر گرفتند و شرایطی را به وجود اوردند که تحملش سخت بود. با این حال تا زمانی که باشم با تمام وجود کار خواهم کرد.

کد خبر 2184906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha