۸ آذر ۱۳۹۲، ۹:۳۵

بازدید هوایی استاندار بوشهر از مناطق زلزله‌زده دشتستان

بازدید هوایی استاندار بوشهر از مناطق زلزله‌زده دشتستان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از مناطق زلزله زده شهرستان دشتستان به صورت هوایی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند استاندار بوشهر به همراه فرمانده انتظامی استان بوشهر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با استفاده از یک فروند بالگرد از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتستان بازدید کردند.

استاندار بوشهر به خبرنگار مهر گفت: تلاش داریم با بررسی کامل وضعیت مناطق زلزله زده تصمیمات مناسبی را برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم مناطق زلزله زده داشته باشیم.

فریدون حسنوند اضافه کرد: همه مسئولان در منطقه حضور دارند تا با همکاری و تلاش گسترده شاهد خدمات‌رسانی بهتری به زلزله زدگان باشیم.

وی گفت: از نظر امنیتی شاهد تلاش بسیار خوبی از سوی نیروی انتظامی بوده‌ایم که گروه‌های بسیج و سپاه نیز در این منطقه حضور دارند و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار بوشهر افزود: تلاش خود را خواهیم کرد تا کمبودی برای ارائه خدمات نداشته باشیم و عملیات امدادرسانی با تلاش گروه‌های مختلف ادامه دارد و نیازی به حضور مردم در برازجان نیست.

زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.7 درجه در مقیاس ریشتر ساعت 17 و 21 دقیقه روز پنجشنبه شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان را لرزاند که پس‌لرزه‌های آن نیز همچنان ادامه دارد.

کد خبر 2184921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha