۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

خروج گوش شكسته‌ها از انزوا/

پايان نخستين كارگاه فنی فرنگی‌كاران با حضور مردان طلايی المپيك

پايان نخستين كارگاه فنی فرنگی‌كاران با حضور مردان طلايی المپيك

نخستين كارگاه فنی كشتی فرنگی در حالی فردا شنبه در خانه كشتی شماره 2 تهران به پايان می‌رسد كه حميد سوريان و اميد نوروزی مردان طلايی المپيك لندن نيز در اين تمرينات حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر،  پس از اينكه حوزه مديريت تيم های ملی كشتی چندين كارگاه فنی را برای آزادكاران برگزار كرد اين بار نوبت به فرنگی كاران رسيد كه نخستين كارگاه فنی خود را از روز 5 آذرماه در خانه كشتی برپا كنند. اين تمرينات ير نظر ناصر نوربخش سرمربی كنونی تيم ملی كشتی فرنگی و همكارانش در حالی برگزار شد كه گفته می شود كشتي فرنگي بعد از فراز و نشيب های اخير خود از آن حالت بلاتكليفی و انزوا خارج شده و مدعيان فرنگی كار با انگيزه و روحيه مضاعفی خود را برای حضوری هر چه بهتر در بازيهای آسيايی مهيا می كنند.

يكي از نكات جالب توجه در طول برپايي اين كارگاه فني، حضور حميد سوريان مرد پر افتخار كشتي فرنگي ايران و جهان و اميد نوروزي قهرمان المپيك 2012 لندن در جمع فرنگي كاران اردونشين بود كه نشان مي داد اين دو مرد طلايي المپيك بر خلاف برخي شايعات، هيچ مشكلي با كادر فني جديد تيم ملي و فدراسيون ندارند.

ناصر نوربخش سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در حاشيه آخرين روز از برگزاري اين كارگاه فني با اظهار اميدواري به روند كنوني به خبرنگار مهر گفت: حضور نفراتي همچون سوريان و نوروزي در كنار جوانان با انگيزه و مستعد كشتي فرنگي نشان مي دهد جو خوبي بر فضاي اين رشته حكمفرماست كه اميدوارم با حمايت هاي رسول خادم و فدراسيون كشتي بتوانيم در روند بهتري قرار گيريم.

وي افزود: كشتي فرنگي بعد از المپيك لندن با افت و خيزهاي زيادي همراه شد كه خوشبختانه امروز شاهد آن هستيم كه مي توان با برنامه ريزي و تلاش بيشتر به همان مسير قبلي بازگشت.

سياست برپايي كارگاه هاي فني در شرايطي در دستور كار رسول خادم سرپرست فدراسيون و مدير حوزه تيم هاي ملي كشتي قرار گرفت و برگزار شد كه گوش شكسته جواني همچون عزت الله اكبري از دل همين كارگاه‌ها بيرون آمد و توانست با درخشش باورنكردني در رقابتهاي جهاني 2013 مجارستان، مدال نقره 74 كيلوگرم را بر گردن بياويزد.

کد خبر 2185017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha