۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۴

حجت‌الاسلام سیاح:

استفاده از نیروی جوان از نقاط قوت ستاد نماز جمعه است

استفاده از نیروی جوان از نقاط قوت ستاد نماز جمعه است

دیر - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد نماز جمعه کشور گفت: استفاده از نیروی جوان در کنار تجربه افراد بزرگسال از نقاط قوت ستاد نماز جمعه شهر آبدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود سیاح پیش از ظهر جمعه در جمع تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه شهر آبدان ضمن تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه نقش ستادهای نماز جمعه در برگزاری بهتر نماز را متذکر شد.

وی به نقش ستادهای نماز جمعه در به فعلیت رساندن منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: شما اعضای ستاد های نماز جمعه در خط مقدم اجرای منویات رهبر عزیزمان هستید و اگر شما نباشید برنامه ریزی های ما هیچ اثری ندارد.

سید عیسی حسینی مسئول ستاد نماز جمعه آبدان گزارشی از فعالیت های انجام شده در ستاد نماز جمعه از ابتدا تا کنون ارائه داد و افزود: اعضای ستاد نماز جمعه آبدان با همدلی و متانت سعی در برگزاری هر چه بهتر نماز جمعه در شهر آبدان دارند.

ما به عنوان یک قدرت مهم و تأثیرگذار در معادلات جهانی شناخته می‌شویم

امام جمعه آبدان در خطبه نمازجمعه شهرآبدان با اشاره به شهادت امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد ۳۵ سال به تنهایی باید کاری می کرد که شیعه حفظ شود، از این رو کار او بسیار سخت بود.

حجت الاسلام محمدحمیدی نژاد افزود: امام برای این که جانش حفظ شود نهایت تقیه را کرد، زیرا کشتن او برای حکومت کاری بسیار آسان بود. امام سجاد(علیه السلام) در این وضعیت معارف دین را از طریق مناجات برای مردم بیان می‌کرد.

امام جمعه آبدان در خصوص مذاکرات هسته ای افزود: دین ما دین گفتگو است و همیشه اسلام با دشمنان خود گفتگو و مذاکره کرده است، اما همیشه خط قرمزها و جهت‌گیری‌هایی وجود داشته که همواره در گذشته به‌وسیله ائمه و پیامبران و امروز نیز به‌وسیله رهبر معظم انقلاب ترسیم می شود.

وی ادامه داد: مذاکره یک فرآیند پیوسته است و نتایج آن در بلند مدت مشخص می شود و ممکن است ما فکر کنیم چیزی به‌دست نیاورده‌ایم اما اگر زمان بگذرد و خوب دقت کنیم متوجه دستاوردهای آن خواهیم شد.

امام جمعه آبدان گفت: مذاکرات اکنون به مرحله حساسی رسیده است و مذاکرات چند روز اخیر ژنو برکات و دستاورد هایی برای ما به دنبال داشته است از جمله اینکه اکنون ما در دنیا به عنوان یک قدرت مهم و تأثیر گذار در معادلات جهانی شناخته می‌شویم.

وی ادامه داد: همین که دشمن قبول کرده است که غنی‌سازی در ایران ادامه داشته باشد یک دستاورد بزرگ دیگر است.

مذاکرات به نفع ما بوده است/ رژیم صهیونیستی از نتایج این مذاکرات بسیار عصبانی است

حمیدی نژاد افزود: یکی از دلایلی که مشخص می کند مذاکرات به نفع ما بوده است این است که رژیم صهیونیستی از نتایج این مذاکرات بسیار عصبانی است. هر چند که ما امتیازاتی هم به غرب داده ایم،

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس گفت: امام خمینی فرمودند : مجلس در رأس همه امور است واگر مجلس خوب شود مملکت خوب می شود و اگر مجلس بد شود مملکت نیز بد می شود.

امام جمعه آبدان بیان داشت: رئیس جمهور یک اجرا کننده است هر چیزی که مجلس تصویب کند اجرا می‌کند پس نقش مجلس در اداره امور کشور بسیار مهم است.

وی در مورد روز گرامیداشت معلولین و ورزش های پارالمپیک نیز گفت: ورزشکاران معلول ما موفقیت های بسیار زیادی کسب کرده‌اند و چهار بار از طرف رهبر معظم انقلاب پیام تشکر از این عزیزان صادر شده است پس امیدواریم که توجه بیشتری به این عزیزان شود.

حمیدی‌نژاد گفت: در برخی زمینه ها از جمله فوتبال هزینه‌های هنگفت و نابجایی انجام می شود که امیدواریم مسئولین در این مورد نیز تجدید نظر کنند.

کد خبر 2185158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha