۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶

پایان نیمه نخست/

تراکتور یک – پرسپولیس صفر/ آغاز طوفانی تراکتورسازی در دقایق نخست بازی

تراکتور یک – پرسپولیس صفر/ آغاز طوفانی تراکتورسازی در دقایق نخست بازی

تبریز – خبرگزاری مهر: نیمه نخست بازی دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس با نتیجه ی یک بر صفر به نفع تراکتورسازی تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست بازی دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران به طوری با حضور 45 هزار تماشاگر در ورزشگاه استادیوم یادگار امام تبریز به اتمام رسید که تراکتورسازان دقایق نخست بازی را طوفانی آغاز کردند؛ اما در هشت حمله پی در پی خود موفق به گلزنی نشدند.

در این بازی کریم انصاری فرد در دقیقه ی هشتم در تک به تک با دروازبان پرسپولیس، توپ را با دست خود به جلو هدایت کرد که داور بازی وی را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 12 بازی نیز کریم انصاری فرد در یک موقعیت مناسب گلزنی، ضربه سر را به دستان نیلسون کوبید و سپس توپ به سعید دقیقی رسید که ثمره شوت آن، تنها یک کرنر بود.

شوت محسن مسلمان در دقیقه 28 به سمت دروازه ی حامد لک نیز بی ثمر بود.

در دقیقه 41 بازی شوت میلاد فخرالدینی منجر به کرنر شد که بلافاصله پس از سانتر به سمت دروازه، نیلسون ضربه سر مسعود ابراهیم زاده را برگشت داد که کریم انصاری فرد از این موقعیت استفاده کرده و اولین گل خود در این بازی و هشتمین گل در بازی های لیگ برتر را به ثمر رساند.

رضا حقیقی از پرسپولیس و فرشاد احمدزاده از تراکتورسازی از دیگر اخطاری های این بازی هستند.

قبل از آغاز این دیدار، استاندار آذربایجان شرقی از کریم باقری و علی دایی به عنوان اسطوره های فوتبال ایران تجلیل به عمل آورد.

حمید استیلی نیز در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز، این بازی را از نزدیک تماشا می کند.

کد خبر 2185162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha