۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸

هفته شانزدهم لیگ برتر؛

تساوی استقلال و گسترش فولاد در نیمه نخست

تساوی استقلال و گسترش فولاد در نیمه  نخست

تیم فوتبال استقلال در پایان نیمه نخست آخرین دیدار روز دوم از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر برابر گسترش فولاد تبریز به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز در آخرین بازی هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته‌اند. در این بازی که از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است تیم استقلال در پایان نیمه نخست برابر حریف خود با تساوی بدون گل متوقف شد.

در نیمه نخست استقلال نتوانست بازی چندان خوبی را مقابل اندک تماشاگران خود ارایه کند. ضربه ایمان موسوی در لحظات اولیه و شوت از راه دور رسول علیزاده نشان از برتری اولیه مهمان مقابل استقلال داشت. در دقیقه 17 این دیدار جابر انصاری تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی ضربه سر خطرناک او را رحمتی به کرنر فرستاد.

استقلال نخستین موقعیت حمله خود را در دقیقه 19 خلق کرد. شوت راه دور پژمان نوری را محسن فروزان با یک شیرجه بلند به کرنر فرستاد. آندرانیک تیموریان هم در دقیقه 20 با یک شوت راه دور دیگر دروازه حریف را تهدید کرد تا از فشار اولیه حریف کاسته شود.

استقلال که نسبت به دقایق اولیه این بازی بهتر بازی می‌کرد در دقیقه 31 بازی دروازه حریف را تهدید کرد. در این لحظه ضربه نظری از بالای دروازه حریف به شکل خطرناکی به اوت رفت. یک دقیقه بعد مهرداد بایرامی از کمند مدافعان استقلال گریخت ولی ضربه نهایی را به آرامی تقدیم رحمتی کرد!

بازی کسل کننده دو تیم تا پایان نیمه نخست ادامه یافت و در نهایت بدون آنکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند این دو تیم به رختکن رفتند.

قضاوت این بازی بر عهده تورج حق وردی است. پیش از شروع این بازی از جواد نکونام تقدیر شد.

کد خبر 2185188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha