۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶

تیم کشتی شهدای زنجان با اقتدار تیم ثامن الحجج مشهد را شکست داد

تیم کشتی شهدای زنجان با اقتدار تیم ثامن الحجج مشهد را شکست داد

تیم کشتی شهدای زنجان در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشتی توانست با اقتدار تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشتی تیم شهدای زنجان عصر امروز در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد میزبان تیم ثامن الحجج مشهد بود که توانست با امتیاز 5 بر 2 این تیم قوی و دارای نفرات صاحب نام را از پیش روی بردارد.

در این دیدار در وزن 55 کیلوگرم کاظم شیرزادی از تیم شهدای زنجان توانست محمد طهماسبی زاده را از تیم ثامن الحجج مشهد از پیش روی بردارد.

در وزن 60 کیلوگرم نیز علی رغم تساوی 10-10 کشتی بین فرشاد صفرزاده و رضا رجب زاده، این فرشاد صفرزاده بود که به لطف اخطار بازیکن زنجانی توانست برنده بازی باشد.

میثم حیدری کشتی گیر وزن 66 کیلوگرم تیم زنجان بود که توانست محسن جهانبخشیان از تیم ثامن الحجج مشهد را با امتیاز 5 بر 3 مغلوب کند، در وزن 74 کیلوگرم نیز حسین الیاسی از تیم شهدای زنجان مقابل کشتی گیر مشهدی قرار گرفت که توانست با نتیجه 12 بر صفر پیروز میدان شود.

در وزن 84 کیلوگرم نیز امیر حسن تبار از تیم شهدای زنجان مقابل مجتبی ضیائی از تیم ثامن الحجج مشهد به روی تشک رفت که این دیدار علی رغم ایجاد تنش در روند برگزاری که به دلیل اعتراض کادر فنی تیم ثامن الحجج مشهد صورت گرفت و برای دقایقی بازی را قطع کرد با نتیجه 8 بر 7 به سود کشتی گیر زنجانی به پایان رسید.

در وزن 96 کیلوگرم سعید امیری در یک کشتی زیبا و نفس گیر توانست الیاس بختیاری از تیم ثامن الحجج را در حالی که 3 بر 2 از حریف خود پیش بود ضربه فنی کند.

کادر فنی تیم زنجان که نتیجه این دیدار را به نفع خود می دید و 5 بر 1 خود را برنده بازی می دید در وزن 120 کیلوگرم محمد گلنبدانی را مقابل امیر گلمحمد زاده از تیم ثامن الحجج مشهد به میدان فرستاد و بازیکن زنجانی نتوانست کاری از پیش ببرد و 7 بر صفر مغلوب شد.

تیم زنجان در حالی در رقابتهای لیگ برتر کشتی کشور حاضر می شود که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند که عدم وجود حامی مالی مناسب این تیم را با عدم برنامه ریزی مناسب مواجه ساخته و بازیکنان این تیم دارای لباس ورزشی و دوبنده مناسب نیستند لذا مسئولان استان زنجان باید برای ادامه رقابتهای لیگ برتر و حضور قوی این تیم در این رقابتها نسبت به کمک و حمایت از این تیم برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

تیم شهدای زنجان قرار است هفته آینده در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشتی میزبان تیم پرمهره و قوی خونه به خونه بابل در مجموعه ورزشی 15خرداد زنجان قرار بگیرد.

کد خبر 2185194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha