۹ آذر ۱۳۹۲، ۹:۳۹

مجید جلالی:

هواداران تراکتورسازی باید تشویق شوند

 هواداران تراکتورسازی باید تشویق شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز خرسندی پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: هواداران تراکتورسازی باید تشویق شوند تا فوتبال کشور روح بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس از ثبت سومین پیروزی خانگی تیمش در فصل جاری اظهار داشت: ابتدا باید بابت این پیروزی به مردم استان و هواداران تیم تراکتورسازی تبریک بگویم، این مردم شایسته بهترین ها هستند و اصلا درست نیست که با انها شاخصه های تنبیه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: هواداران تراکتورسازی اگر تشویق شوند، فوتبال کشور روح می گیرد. آنها در بازی با پرسپولیس نشان دادند که شایسته تشویق هستند اما تا کنون با هواداران تراکتورسازی با زبان تنبیه رفتار شده است.

سرمربی تراکتورسازان در خصوص نکات فنی بازی نیز گفت: ما بازی سختی را بردیم. از ابتدای بازی تا حدود دقیقه 20، یعنی تا وقتی که دروازه بان پرسپولیس خود را بی جهت روی زمین انداخت، فشار تیم ما روی دروازه پرسپولیس شدت داشت اما حرکت نیلسون ریتم بازی را از بین برد. در نیمه دوم هم بازیکنان ما در پی حفظ نتیجه بودند اما با این حال اگر کمی در بخش حمله هوشیارتر بودیم، می توانستیم گل های دیگری را هم به ثمر برسانیم.

تیم تراکتورسازی موفق شد هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با پیروزی یک بر صفر خانگی برابر تیم پرسپولیس پشت سر گذاشته و در اغاز نیم فصل دوم به صدر جدول رده بندی مسابقات صعود کند.

کد خبر 2185278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha